۸۸۹۱۶۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال سال‌های قبل پر ستاره‌ترین تیم بود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم استقلال در دو فصل‌ گذشته از نظر داشتن ستاره، تیم اول ایران بود که شفر نتوانست از این شرایط خوب استفاده کند.

خبرگزاری مهر: اصغر طالب نسب اظهار داشت: با شناخت نسبی که از استراماچونی به دست آوردم می‌توانم بگویم او شخصیت مثبتی دارد و حتی کمی فراتر رفته و بگویم استقلال گمشده خودش را پیدا کرد.

وی افزود: این مرد ایتالیایی دارای شخصیت خوبی است و کاریزمای هدایت تیم بزگی مثل استقلال را دارد. بزرگترین دشمن آبی‌ها در سالهای اخیر حاشیه‌های این تیم بود و استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را از بین ببرد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: بعنوان مثال ما در فصل گذشته دو تا از بهترین دروازه‌بان های ایران را داشتیم اما بیشترین حاشیه را هم در همین پست داشتیم. استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را در این تیم از بین ببرد.

طالب نسب بیان داشت: استقلال در دو فصل گذشته از نظر بازیکن بهترین تیم ایران بود و بیشترین ستاره‌ها را داشت. تعداد نفرات ملی پوش هم همین موضوع را می‌گوید. برای فصل جدید این تیم قطعاً به اندازه دو فصل گذشته ستاره نخواهد داشت. اما به نظر می‌رسد از نظر تیمی شرایط بهتر خواهد بود و زمینه برای گرفتن نتیجه خوب است.

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این نکته که در فصل جدید استقلال به همراه سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستند، اضافه کرد: به نظر من پرسپولیس برای فصل بعد مدعی قهرمانی نیست چون حاشیه‌های این تیم آنقدر زیاد هست که از بیرون هم به راحتی می‌توان آن را احساس کرد. همان حاشیه‌هایی که چند سال است گریبان استقلال را گرفته، امسال پرسپولیس را با مشکل مواجه خواهد کرد.

ملی پوش سابق کشورمان با اشاره به تاخیر در شروع لیگ گفت: شاید این وقفه در آغاز مسابقات برای چند تیم که دیرتر شروع کردند خوب باشد، اما در کل به ضرر فوتبال است و زمان ثابت می‌کند که این وقفه در آغاز لیگ چه خسارتی به فوتبال ما خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نفع لنگ کثیفی پارسال بخاطر یه روز دیرتر سوپرجام دادن پس وپیش

      پاسخ ها

      • mrps

        اصلا خودت متوجه شدی چی گفتی کیسه بی سواد یه بار دیگه بخون ببین خودت متوجه میشی کیسه کش مجبورنیستی پیام بدی

      • قلی

        کیسی
        ه مافیای

      • بی انگیزه

        حق داری ب این دوستمون بگی بی سواد اما در کل با هوادار سرورت تاج کبیر درست صحبت کن لنگیه بی اصالت وبی ستاره واقعی اینو بکن تو گوش لنگیت خخخخخخ

    • mrps

      کیسه وقتی اون همه بازیکن به قول خودت ستاره خخخخ داشت زیر سرورش پرسپولیس کبیر بود حالا که یه عده گمنام اومدن میخواد قهرمان شه خخخخخ اصغرجون این نظرات کارشناسیتو بذارلب کوزه ابشو بخور داداش شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج