جاباما
۸۸۹۱۷۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

گرد و خاک در مسیر تعدادی از استان‌ها

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و غبار در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: در سه روز آینده در تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و غبار در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: در سه روز آینده در تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

احد وظیفه اعلام کرد: امروز، فردا و پس فردا - سوم تا پنجم مردادماه - در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز واقع در مازندران و گلستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه - پنجم، ششم و هفتم مرداد ماه - در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق موقتی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وجود دارد.

به گفته وظیفه در ساعت بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه سوم مرداد در جنوب فارس، برخی مناطق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد - در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت: در سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و به ویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود و در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد ماه - در یزد، شرق سمنان و کرمان سرعت باد افزایش می‌یابد و سبب پدیده گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان‌های قم، تهران، البرز، قزوین مرکزی و غرب اصفهان نیز وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه تاکید کرد: سواحل شرقی عمان نیز طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا - جمعه چهارم مرداد ماه - هوای تهران صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می‌شود که بیشترین دمای تهران در این روز ۳۸ و کمترین حد دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد باشد. همچنین پس فردا - شنبه پنجم مرداد ماه - هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه ۳۸ و در پایین‌ترین نقطه به ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا وصعیت هوای استان بوشهر اعلام نکردید چون استان محروم هس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج