جاباما
۸۸۹۱۸۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

صدیقی: برخی ناآگاهانه در دام بدحجابی افتادند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: افراد بی حجاب و بدحجاب در جامعه، اسلام را دشمن شاد و دین مبین و پاکدامنی را تحقیر می کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: افراد بی حجاب و بدحجاب در جامعه، اسلام را دشمن شاد و دین مبین و پاکدامنی را تحقیر می کنند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی آمران به معروف و ناهیان از منکر چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: باید مسئولان و متولیان فرهنگی ناظران امنیتی و انتظامی با غیرت دینی خود ریشه ترویج فساد و بدحجابی را از سرچشمه بخشکانند و شبکه های ترویج ابتذال و فساد در جامعه اسلامی را قطع کنند.

وی تصریح کرد: برخی از جوانان و نوجوانان در جامعه اسلامی ناآگاهانه در دام شیطانی بی عفت و بدحجابی وارد می شوند که باید این قشر ناآگاه بی گناه را هوشیار و از منجلاب فساد رهایی داد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: باید متولیان فرهنگی به گونه ای با افراد منحرف و کجرو برخورد کنند که مخاطب احساس کند که آمر به معروف و ناهی از منکر خیرخواه اوست .

وی ادامه داد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مهارت مخاطب شناسی را کسب کنند چرا که اگر مخاطب شناسی درست انجام نشود باعث تخریب و تشدید مشکل در جامعه خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن قصد دارد که افراد جامعه را به هر طریقی منحرف و آنها را نسبت به دین مبین اسلام بدبین کند، از این رو آمران به معروف باید با الگو قرار دادن زندگی و منش رفتار درست خود و به دیگران زندگی خوب را هدیه دهند.

صدیقی گفت: امر به معروف و نهی از منکر دخالت در کار دیگران به حساب نمی آید و آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با رفتارخود سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) را آن چنان گسترش دهند که همه از بدیها و منکرات متنفر شوند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: بدون اخلاق پسندیده هیچ کاری تاثیر مثبت ندارد و شما باید با اخلاص و برای رضای خدا انجام وظیفه کنید و در این راه استقامت تشکیلاتی و ارزیابی و رصد کردن خروجی ها لازم است.

وی ،بانوان با حجاب و با عفت در جامعه را حافظان و پیروان خون شهدا و مجاهدان طریق عدالت دانست و تصریح کرد: چادر و حجاب کامل بانوان در جامعه اسلامی مقدس و تداوم راه شهدا و صالحان می باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این آیین گفت : برخی نازیبایی ها و فرهنگ هنجارشکن غربی و جامعه اسلامی رخنه کرده است که ضرورت دارد متولیان و مسئولان فرهنگی برای ریشه کنی آن همت مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام ، شکستن حریم ها و ترویج ابتذال در جامعه اسلامی که غیرت، فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین است جایگاهی ندارد.

وی از مسئولان فرهنگی و مذهبی خواست تا غده سرطانی فساد اخلاقی و رفتاری جامعه را از ریشه بزنند تا جامعه از راه سعادت و عدالت راستین انبیاء و اولیا ء منحرف نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه قفل کرده رو حجاب اقا این همه دزدی و اختلاس

    • بدون نام

      انگار امر به معروف و نهی از منکر فقط واسه حجابه عمو جلوی دزدیها و اختلاسها رو بگیر هی چپ میره راست میاد حجاب

    • بدون نام

      عجب

    • ایرانی

      ینی کل معضل کشور ما حجاب هست...

    • بدون نام

      شما برو مشکل مسکن و کار مردم رد حل کن
      تا مردم به فساد نیافتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج