۸۸۹۲۲۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

حکم سنگین برای دو تبهکار پلیدِ تهران

دو سارق سابقه دار به اتهام سرقت ۶۰ فقره گوشی تلفن همراه صبح دیروز با حکم قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ۱۷سال و ۹۹ضربه تازیانه محکوم شدند.

رکنا: دو سارق سابقه دار به اتهام سرقت ۶۰ فقره گوشی تلفن همراه صبح دیروز با حکم قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ۱۷سال و ۹۹ضربه تازیانه محکوم شدند.

محاکمه متهمان صبح دیروز در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، در آغاز جلسه یکی از شاکیان به قضات گفت: بعدازظهر داشتم از محل کارم به خانه می‌رفتم که ناگهان دو موتورسوار از پشت هجوم آوردند گوشی تلفنم را قاپیدند و فرار کردند. یکی دیگر از شاکی‌ها گفت: شب بود که دو نفر به سمت من حمله کردند. آنها با فحاشی و فریاد و با شوکر مرا تهدید کردند و گفتند باید گوشی‌ام را به آنها بدهم وگرنه من را می‌کشند، من هم از ترس جانم قبول کردم.

پس از اظهارات شاکیان، متهم ردیف اول در برابر قضات ایستاد و گفت: من فقط اتهام ۱۴ فقره سرقت مشارکتی را قبول دارم و بقیه را قبول ندارم. من و بهرام با هم این سرقت ها را انجام داده‌ایم. من به خاطر اینکه پول لازم داشتم، این سرقت ها را انجام دادم، باید خرج زندگی‌ام را درمی آوردم. ما بیشتر در منطقه غرب و شمال تهران سرقت می کردیم و گوشی‌های سامسونگ و آیفون را که گران قیمت بودند می‌دزدیدیم. در ادامه بهرام، متهم ردیف دوم، در جایگاه قرار گرفت. او که به ۱۹ فقره مباشرت در سرقت، ۱۴ فقره مشارکت در سرقت، پنج فقره سرقت مقرون به آزار و یک فقره سرقت از داخل خودرو متهم است، گفت: من فقط شش فقره سرقت مشارکتی را قبول دارم.

متهم گفت: من قبلاً زندان رفته ام، اما به خاطر اینکه فقیر بودم و خانواده ام تحت فشار و مشکلات مالی بودند و بچه هایم از من چیزهایی می خواستند که نمی توانستم تهیه کنم، دست به این کار زده ام. من از شاکیان عذرخواهی می کنم و از دادگاه هم درخواست دارم که کمترین مجازات را برای من در نظر بگیرد.

صبح دیروز قضات دادگاه هر یک از متهمان را به خاطر شرکت در سرقت ۴۳ فقره گوشی تلفن همراه مقرون به آزار به ۱۷سال حبس و ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      منم بچه ام ازم دوچرخه میخواد باید برم از یه بدبخت یا خوشبخت دیگه دزدی کنم ...دزدهای امروزی چقدر پر رو شدن کثافتا

      پاسخ ها

      • مهدی م

        بچه های من هم بایدازدواج کنند با۳۵سال سن امامن بایک حقوق ناچیز بازنشستگی قادربه سبرکردن شکمشان هم نیستم باید برم دزدی این بی شرفهاراباید به اشدمجازات رسانید

      • بدون نام

        اگه یه حکم دیگه بده این کار نمیکنن اینارو باید مچش قطع کنن که دیگه این کار نکنن این حکم داده ب

        عداز دوماه میان یه اشتقال به کار میگیرن تمام میشه میره تو محل خودم همین حکم دادن به کسی که هم گوش بری کرده بود هم سابقه دار بود هم آدم ربائی کرده بود یک ما بیشتر زندان نبود الان راحت میگرده

    • ALFA

      چقدربایدگفته شود که چنین آدم های فاسدوضداخلاقی باید به حداکثرمجازات محکوم شوندتااقدام گردد.

    • کرمانشاه

      عوضی های کثافت بنظر من باید دست اینجور آدمهایی البته بعد از ۳بار جرم قطع بشه آخه اینا به درد چه میخورن بجز ترس مردم .

    • بدون نام

      خبر ناقص است. اسمشان را بگید تا عبرت سایرین هم بشه

    • بدون نام

      کاش اختلاسهاروهم به این زودی میگرفتن و حکم میدادن

    • وحید

      کسی که بنده هوس و مال دنیا بشود خداوند عقل او را میگیرد. به نظر شما اگه همون زندگی با کم و کاستی خودش رو لنگ لنگان جلو میبرد بهتر بود یا الان که حکم ۱۷ سال زندان و چند ضربه شلاق گرفته. تمام جوونیش رو که میخواسته با خانواده‌اش زندگی کنه به تباهی کشیده و خودش زندان و زن و بچهاش بیرون تو این اوضاع اقتصادی زجر میکشند. فکر کردن درست بهتر از عبادت است و چرا شما یکی از اون آدمهای موفق و مفید برای جامعه نباشی.

    • نااشنا

      فقط اعدام تمام سارقان ریز و درشت

      پاسخ ها

      • م۴

        اخر من نمیدانم چرا اسم این آشغالها نمی گویند ناشناخته شوند

    • نادر

      چرا برای دزدهای میلیاردی که میچاپند همچین حکم های سنگینی اجرا نمی‌کنند

    • علی

      واقعا اگه قطع اعضای بدن برای سارقین و دزدها اجرا میشد خیلیها از ترس جرات دزدی بخودشون نمیدادن؛۱۷سال زندان میرن زندان و یکم نماز و دعا میخونن و یکم تو ظاهر اخلاق خوب زندون نشون میدن بعد چند سال یه عفو بهشون میخوره و میان بیرون و دوباره شروع به سرقت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج