۸۸۹۲۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آنچلوتی: میلیک از ایکاردی بهتر است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، معتقد است آرکادیوش میلیک، مهاجم تیمش، به مراتب مهاجم کامل تر و بهتری از مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر، است.

ورزش سه: میلیک در فصل گذشته سری آ و در اولین فصل حضور آنچلوتی روی نیمکت ناپولی موفق شد در ۳۵ بازی ۱۷ گل به ثمر برساند. علی رغم فصل چشم گیر او، ناپولی در روزهای اخیر با ایکاردی در ارتباط بوده است. این درحالی است که به نظر می رسد ایکاردی جایی در اینتر فصل آینده ی آنتونیو کونته نخواهد داشت.

آنچلوتی اذعان کرد که در مقایسه با شاگردان دوران حرفه ای سرمربیگری اش، مهاجم ملی پوش آرژانتینی بازیکن بسیار خوبی است با اینحال مهاجم کنونی تیمش عملکرد بهتری برای ارائه در بازی های فصل بعد خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم های یوونتوس، آث میلان و چلسی در مصاحبه با Luna TV گفت : "من در تمام طول دوران مربیگری ام همواره مهاجمان خوبی را در اختیار داشتم از فیلیپو اینزاگی تا زلاتان ابراهیمویچ. ایکاردی نیز مانند میلیک بازیکن بسیار با کیفیتی است. با اینجال به نظر من میلیک مهاجم کامل تری است حتی اگر ایکاردی گل های بیشتری به ثمر رسانده باشد. صحبت در مورد ایکاردی باعث نادیده گرفتن ارزش های میلیک می شود و من مطمئنم که در تاریخ ۳۱ آگوست ما همگی از شرایط تیم راضی خواهیم بود"

خامس رودریگس بازیکن دیگری است که در روزهای اخیر با ناپولی در ارتباط بوده است چرا که ناپولی در فصل جدید قصد رقابت با یوونتوسی را دارد که هشت بار اسکودتو را فتح کرده اند.

یاران آنچلوتی در فصل گذشته نایب قهرمان سری آ بودند با اینحال اختلاف امتیاز آنها با یوونتوس ۱۱ امتیاز بود و آنچلوتی می داند که اضافه شدن خامس رودریگس می تواند قدرت تیمی آنها را برای رقابت سنگین با یوونتوس افزایش دهد. ناپولی مدت طولانی به دنبال امضای قرارداد با خامس بود؛ بازیکنی که فصل قبل بصورت قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوسته بود ولی باواریایی ها با دائمی کردن قرارداد وی موافقت نکردند. اتلتیکو مادرید نیز مشتری جدی مهاجم سابق موناکو است.

سرمربی باتجربه ایتالیایی گفت: "خامس بازیکنی است که می داند چگونه در فضا قرار بگیرد و توانایی این را دارد که در گلزنی و ایجاد فرصت های خیلی خوب به ما کمک کند."

ناپولی فصل قبل در رقابت های سری آ عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و‌ آنچلوتی اعتراف کرد که تعیین جایگاه تیمش در فصل آینده کار سختی خواهد بود. "ارزیابی کار بسیار سختی است. ما در حال تلاش برای دستیابی به چیزهای جدید هستیم. باید بتوانیم به تعادل برسیم. ولی اکنون بدترین زمان برای تیم ما است چرا که تیم بسیار خسته است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج