جاباما
۸۸۹۳۱۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

حضور پلیس در پمپ‌بنزین، سارقان را به دام انداخت

دو مسافر خشن که با تهدید اسلحه، راننده‌ای را مجبور به بردن آنها به تهران کرده بودند، قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه دیگر دستگیر شدند.

ایسنا: دو مسافر خشن که با تهدید اسلحه، راننده‌ای را مجبور به بردن آنها به تهران کرده بودند، قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه دیگر دستگیر شدند.

سرهنگ حسن نورآبادی - رئیس کلانتری مهرآباد گفت: روز گذشته واحد گشتی کلانتری مهرآباد برای سوختگیری به پمپ بنزینی در این محدوده مراجعه کرده بودند که ماموران در حین سوختگیری متوجه شدند کمی پایین‌تر از محل پمپ بنزین، فردی از یک خودرو پژو ۲۰۶ به بیرون پرتاب و خودرو با سه سرنشین از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران وارد عمل شدند و با سوار کردن شاکی اقدام به تعقیب و گریز خودرو متهمان کردند که پس از گذشت نیم ساعت بالاخره متهمان در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با اینکه ماموران دستور ایست صادر کرده بودند، دو نفر از سارقان متواری شده و یکی از آنها توسط ماموران دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یک واحد گشتی دیگر نیز در حال اعزام به محل بود مشخصات افراد متواری به او و واحد های گشتی دیگر مستقر در این محدوده اعلام شد که با اقدام به موقع واحد گشتی اعزامی، متهم دیگر کمی بالاتر از محدوده توقیف خودروی سرقتی دستگیر شد.

وی با اشاره به انتقال متهمان و شاکی به کلانتری گفت: شاکی به ماموران گفت که در یکی از شهرهای همجوار تهران مشغول مسافرکشی بوده که سه نفر به زور سوار خودرویش شدند و با استفاده از یک سلاح کمری گرم و یک قبضه سلاح سرد تهدید کرده‌اند که آنها را به تهران برساند.

رییس کلانتری مهرآباد با بیان اینکه شاکی با توجه به عدم شناخت کافی از سوی متهمان نسبت به معابر تهران، آنها را مدتی در تهران چرخانده است، گفت: شاکی که از رو به پایان بودن بنزین خودرویش خبر داشته، در اقدامی هوشمندانه مدتی آنها را در تهران چرخانده است و زمانی که قرار شده برای سوختگیری به پمپ بنزین بروند، متهمان با دیدن ماشین پلیس ترسیده و شاکی را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و از محل متواری شده‌اند.

وی با اشاره به انجام بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهمان گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سلاح توسط یکی از آنها بین شمشادهای خیابان در همان حوالی توقف خودرو که متواری شده بودند، پنهان شده است که در ادامه سریعا ماموران عملیات کلانتری مهرآباد به محل اعلامی اعزام و موفق به کشف دو قبضه سلاح گرم و سرد در محل شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده در جریان است، گفت: دو متهم دستگیر شده به اتهام حمل سلاح گرم، سابقه زندان نیز دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا این شانس آورده بلایی سرش نیاوردند اینها رو به یک معدن دور افتاده بفرستید و ازشون کار بکشید تا مفت خوری یادشون بره بد از محکومیتشون ازشون تعهد بگیرید که اگر باز خلاف کردند ودستگیر شدند بلافاصله اعدام میشند که اتمام حجت کرده باشید باهاشون اینطور جرم وجنایت کم میشه ملت باید کار داشته باشند خانه وزندگی رفاه معمولی آسایش گردش وتفرح داشته باشند که بسوی کار خلاف کشیده نشند بیکاری مساوی با فتنه وبلاست

    • بدون نام

      عیب نداره عوضش امنیت داریم

    • اکبر

      چه الکی گیر کردن؟خوب کرایه ماشین رابدین, وتهران پیاده بشین؟

    • بدون نام

      خداقوت به مامورین عزیز -ولی اکثرشون حال حوصله کار کردن ندارن

      پاسخ ها

      • اکبر

        چرا اگر پول توش باشه فوری حوصله پیدا میکنن؟ولی در کل برخوردشون بامردم خیلی بده؟وحقیقت رایخوام بگم خودم دیدم همه فحش میدن به مامورها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج