جاباما
۸۸۹۳۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایده جالب فیفا برای مقابله با فساد و پولشویی

جانی اینفانتینو رئیس فیفا با ایجاد یک اتوماسیون مستقل در این نهاد، به نام "خانه پاک"، به خصوص قصد محافظت از باشگاه های پرورش دهنده بازیکن در سراسر دنیا را دارد.

ورزش سه: جانی اینفانتینو رئیس فیفا با ایجاد یک اتوماسیون مستقل در این نهاد، به نام "خانه پاک"، به خصوص قصد محافظت از باشگاه های پرورش دهنده بازیکن در سراسر دنیا را دارد.

فیفا در ادامه برنامه های خود برای مبارزه با فساد وپولشویی و محافظت از باشگاه هایی که به پرورش استعدادها در کشورهای مختلف دنیا مشغولند، قصد دارد با ایجاد یک بانک مستقل به نام خانه پاک، به کنترل پول های ردو بدل شده در راه جذب بازیکنان جوان بپردازد.

ایده جالب فیفا برای مقابله با فساد و پولشویی

فیفا نگران این است که باشگاه های پرورش دهنده بازیکن در دنیا به حق واقعی خود دست پیدا نکنند. قرار است این برنامه از نقل و انتقالات زمستانی آتی اجرایی شود.

این بانک تحت نظارت مستقیم خود فیفا خواهد بود به این ترتیب که برای هر بازیکن جوان یک پاسپورت الکترونیکی صادر خواهد شد و این پاسپورت در تاریخچه بازیکن باقی خواهد ماند تا تمام نقل و انتقالات بعدی او نیز تحت نظارت باشد. فیفا قصد دارد پول پرداختی به باشگاه های پروش دهنده بازیکن را چهار برابر کند تا بنیه اقتصادی این باشگاه ها بیش از پیش تقویت شوند.

فیفا پول های پرداختی و تمام کمیسیون های رد و بدل شده از جمله کمیسیون ایجنت ها را نیز بررسی خواهد کرد تا از هرگونه پولشویی جلوگیری شود. پیش بینی می شود که در اولین سال راه اندازی این سیستم، شاهد پرداخت 360 میلیون پول از 14 هزار نقل و انتقال باشیم.

ایده فیفا و شخص اینفانتینو این است که تمام پول های رد و بدل شده از نقل و انتقالات از طریق خانه پاک که امیلیو گارسیا و کیمبرلی موریس مسئول آن خواهند بود، رصد شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج