جاباما
۸۸۹۳۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سولشائر: پوگبا در منچستریونایتد آزاد است

اولگنار سولشائر پس از برتری تیمش در بازی مقابل تاتنهام از عملکرد شیاطین سرخ ابراز رضایت کرد.

خبرورزشی: اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد که تیمش امروز با نتیجه ۲ بر یک تاتنهام را شکست داد، گفت: قطعا خواستار حفاظت از بازیکنان‌مان هستیم اما این ورزشی مردانه است و تکل زدن تا زمانی که جوانمردانه باشد، مشکلی ندارد. بازیکنان رقیب سرعت بالایی دارند و زمان بندی کردن تکل در مقابل آنها آسان نبود.

وی ادامه داد: جیمز اهل شیرجه زدن نیست. اگر روی زمین بماند، یعنی مصدوم شده اما وقتی درد می‌کشد، از زمین بلند می‌شود. بین درد کشیدن و مصدوم شدن تفاوت وجود دارد. مصدوم شدن هرگز جالب نیست. بایی برای زانوی خود مشکل ایجاد کرد اما ما از وخامت ماجرا اطلاع نداریم. پس باید منتظر اسکن بمانیم. بیایید امیدوار باشیم نتایج مثبت باشد!

سولشائر گفت: پوگبا و مک تومینای در نیمه اول در میانه میدان خوب بازی کردند. آنها قبل از این تور کنار هم بازی نکرده بودند و من فکر کردم برای این بازی زوج خوبی خواهند شد. نیمه دوم فرد و ماتیچ آمدند. آندریاس پریرا هم هست، پس باید نگاه ویژه‌ای به این پست داشته باشیم. بهتر بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم به اندازه کافی حفظ توپ نکردیم و به همین خاطر واقعا از نحوه به پایان رساندن نیمه دوم ناراحت شدم اما در مجموع تور خیلی خوبی بود.

سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت: پوگبا می‌تواند مثل تیم ملی فرانسه در کنار یک هافبک دیگر بازی کند اما این آزادی عمل را دارد که در لحظه مناسب جلو برود. به عقیده من او و مک تومینای خیلی منظم بازی کردند. مدام بهتر و بهتر می‌شویم. در حال پیشرفت کردن هستیم و پیش فصل برای نتیجه گرفتن نیست، بلکه برای پیدا کردن سبک تیم است. ما قدم‌های بزرگی به سمت تیمی‌ که می‌خواهیم باشیم، برداشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج