جاباما
۸۸۹۴۱۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عسگری: خوشحالم که مردم از من طلا می‌خواهند

قهرمان کاراته جهان گفت: با توجه به توانایی‌هایم انتظار کسب مدالی بهتر از برنز را در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشتم.

خبرگزاری تسنیم: بهمن عسگری در گفت‌و‌گویی در خصوص عملکردش در شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به موفقیت سال‌های اخیرم، همه از بهمن عسگری انتظار و توقع بیشتری دارند. خودم نیز با توجه به توانایی‌هایم انتظار کسب مدالی بهتر از برنز داشتم.

شرایط خوبی داشتم، اما یک مقدار داوری در دیدار با نیشیمورا ژاپنی اذیتم کرد. با این حال باز هم مقصر خودم هستم و باید به دنبال نقاط ضعف‌ خود باشم تا بهتر و بهتر شوم.

وی ادامه داد: از نظر نتیجه از عملکردم در ازبکستان راضی نیستم و انتظار داشتم به مدال طلا برسم. درست است که قرعه سختی داشتم و تمام خوب‌های دنیا در جدول من بودند، اما در حال حاضر نفر نخست رنکینگ هستم و از خودم انتظار بیشتری داشتم.

قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: با وجود عدم رضایت از نتیجه‌، اما از نظر امتیازی موفق به کسب ۶۰۰ امتیاز شدم و همچنان صدرنشین رنکینگ باقی می‌مانم. تمام تمرکز خود را بعد از این مسابقات جمع خواهم کرد تا مدال‌هایم ادامه‌دار باشد و با کسب امتیاز در مسابقات مختلف سهمیه المپیک را کسب کنم.

کاراته علاقمند و مخاطب زیادی دارد و از زمانی که المپیکی شده است این مخاطبان افزایش پیدا کرده است. از پیگیری نتایج من و سایر ملی‌پوشان توسط مردم، انرژی مثبت می‌گیرم و تلاش می‌کنم در میادین بعدی باعث خوشحالی آنها شوند.

عسگری در پاسخ به این سوال که با توجه به توقعات بالای علاقمندان کاراته، انتقادات او را اذیت نمی‌کند، گفت: همیشه سعی کردم حتی از انتقادات انرژی مثبت بگیرم.

به علاقمندان کاراته حق می‌دهم که توقع بالایی از من داشته باشند. اینکه در رنکینگ نخست المپیک قرار دارم یعنی چیزی در چنته داشتم. در ازبکستان حتما اشتباهاتی داشتم و باید اشتباه خود را پیدا و درصدد رفع آن باشم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: به مردم حق می‌دهم که توقع بهترین نتیجه را داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشم و قدم‌هایم را بهتر بردارم تا موفق باشم.

اگر عملکردم برای کسی مهم نبود از مدال برنز نیز ناراحت نمی‌شدم، اما اینکه مردم عنوان می‌کنند که آنها را به کسب مدال طلا عادت داده‌ام باعث خوشحالی است و سبب می‌شود متوجه باشم که برای آنها مهم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصور

      دمت گرم پرچم الوند بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج