۸۸۹۴۹۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

شرایط جدید تردد برای مشمولان خارج از کشور

براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح که به نمایندگی های ایران در خارج از کشور ابلاغ شده، شرط سه سال غیبت برای دانشجویان مقیم خارج از کشور به منظور تردد به ایران برداشته شد.

فارس نوشت: براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح که به نمایندگی های ایران در خارج از کشور ابلاغ شده، شرط سه سال غیبت برای دانشجویان مقیم خارج از کشور به منظور تردد به ایران برداشته شد.

براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ آن از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، شرط استفاده از مهر تردد ویژه مشمولین برای دانشجویان مقیم خارج از کشور «حداقل ۳ سال اقامت در خارج از کشور» و «ورود این افراد به دوره غیبت»، تعیین و اعلام شده است.

مشمولین خدمت سربازی مقیم خارج از کشور که این دو شرط را داشته باشند می‌توانند بعد از اتمام معافیت تحصیلی (فراغت، انصراف و یا اخراج) و پس از ضبط ودیعه، حداکثر ۲ بار در سال و در مجموع به مدت سه ماه، به کشور تردد کنند.

این مصوبه در راستای ارائه تسهیلات بیشتر جهت تردد ایرانیان خارج از کشور به ویژه فارغ التحصیلان اعلام شده است. با این مصوبه، شرط داشتن سه سال غیبت جهت تردد برداشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا بذاریدهرکسی میخوادبره.بره‌.حتی براشون توی کشورهای اطراف کارپیداکنیدبرن.شرایط خزوج ازکشوررااسان بگیرید.حتی فراخوان بدیدهرکسی مایل به زفتن هست دولت بهش کمک میکنه.وقتی برن اونوقت دلشون واسه ایران تنگ میشه.شما هم ازتبلیغات دشمن راخت میشیددیگه نمیگن مردم ایران راگروگان گرفتید.این هم یه جورشرایط جنگیست که باید کشورهای ذیگه پذیرا باشند.

    • بدون نام

      هرکس پول دارد خدمت نمیرود . خدمت برای فقراست .

    • فدایی

      سلام.مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح درباره حذف شرط ۳ سال غیبت برای تردد مشمولان خارج از کشور به چه معناست.ایا مشمولی که درخارج تحصیل می کند بعد از یکسال می تواند به داخل کشور تردد نماید.سپاس

    • بدون نام

      قوانین قطره چکانی ، چرا فراگیر و اینده نگرانه فکر نمی کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج