۸۸۹۵۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضاوند: قهرمان شدن در لیگ برتر آسان نیست

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قهرمان شدن در لیگ برتر آسان نیست، ولی برای رسیدن به این عنوان تا آخرین هفته می‌جنگیم.

خبرگزاری تسنیم: آرش رضاوند هافبک آبی ها با اشاره به پیروزی ۴ بر ۲ استقلال برابر بادران در یک بازی دوستانه گفت: بازی خوبی بود. چنین مسابقاتی به بازیکنان کمک می‌کند تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. بادران تیم خوبی است و اکثر بازیکنان این تیم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. آنها حتی با دو گل از تیم ما جلو افتادند، ولی در ادامه توانستیم با استفاده از تجربه تیمی‌مان چهار گل بزنیم. استقلال از لحاظ بازیکن نسبت به فصل گذشته با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است و ما نیاز به انجام بازی‌های بیشتر داریم تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم.

وی در ارتباط با اینکه آیا استقلال با وجود این همه تغییر در کادر فنی و بازیکنان، می‌تواند در فصل آینده قهرمان شود، تأکید کرد: فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست. در فصل جدید تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و حتی پدیده (شهر خودرو) و ذوب‌آهن حریفان ما هستند و قهرمان شدن در لیگ برتر به هیچ عنوان آسان نیست. با این حال ما تلاش می‌کنیم و تا آخرین هفته می‌جنگیم تا قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند: قهرمان شدن در لیگ برتر آسان نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارنظر برخی پیشکسوتان استقلال که معتقدند این تیم در فصل جدید بازیکن بزرگ و ستاره ندارد، تصریح کرد: من در حدی نیستم که بخواهم درباره حرف‌های پیشکسوتان عزیز نظر بدهم. به‌هرحال هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. ما هم تیم جوانی هستیم و تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که با بهترین شرایط وارد لیگ برتر شویم. ما تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند با ابراز خرسندی از کار کردن با استراماچونی گفت: ما مربی بزرگی داریم که در تیم مطرحی مثل اینتر مربیگری کرده است. من قبلاً با وینگادا کار کرده بودم و این برای دومین بار است که با یک مربی خارجی کار می‌کنم. امیدوارم که چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم و عملکرد خوبی در استقلال داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است در استقلال چه شماره پیراهنی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست، ولی برای من فرقی ندارد که چه شماره‌ای داشته باشم. مهم این است که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج