جاباما
۸۸۹۵۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بوسکتس: سال، سالِ دمبله خواهد بود اگر....

سرخیو بوسکتس در نشست خبری امروز خود به تمجید از عملکرد عثمان دمبله در تمرینات پیش فصل پرداخت.

ورزش سه: بارسلونا در دومین بازی پیش فصل خود فردا به مصاف ویسل کوبه ژاپن خواهد رفت و فرصت خوبی خواهد بود تا خریدهای جدید بارسا از جمله گریزمان و دی یونگ، خودی نشان دهند. عثمان دمبله هم در سومین فصل حضورش در بارسا انگیزه های بالایی برای اعاده حیثیت دارد؛ به خصوص اینکه برای او حالا رقیبی چون گریزمان نیز آمده است.

بوسکتس: سال، سالِ دمبله خواهد بود اگر....

سرخیو بوسکتس که در نشست خبری بازی با ویسل شرکت کرده بود،در مورد دمبله گفت:« عثمان را بسیار بهتر از گذشته می بینم. او پیش فصل را خوب و مثبت شروع کرده و عملکردی عالی داشته است. برای هر بازیکنی یکی دو فصل اول حضورش در تیمی مثل بارسا دشوار خواهد بود و ممکن است وفق پیدا کردن او به طول بینجامد. شهر جدید، سیستم جدید و هم تیمی های جدید ممکن است روی بازیکن، تاثیری متفاوت بگذارد. معتقدم سال می تواند سال دمبله باشد اگر مصدومیت ها نیز به او اجازه بدهند. در مورد بازیکنی با توانایی های بسیار بالا حرف می زنیم. او می تواند به ما کمک زیادی کند

بوسکتس: سال، سالِ دمبله خواهد بود اگر....

دی یونگ و گریزمان:« دی یونگ بازیکن فوق العاده ای است و می تواند در هر نقطه از میانه زمین بازی کند. او سطح رقابت در تیم را نیز بالاتر خواهد برد و این به نفع تیم است. ورود گریزمان هم یک مشکل برای سرمربی ایجاد کرده است چرا که حالا او برای تعیین نفرات خط حمله باید تصمیم گیری کند و این کار آسانی نیست. این یک دردسر مثبت برای والورده خواهد بود. گریزمان مهاجمی بزرگ است و یک تهدید برای هر خط دفاعی. او بارسا را به تیمی بهتر تبدیل خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج