۸۸۹۵۷۶
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

آسیب سطحی در حمله تمساح به یک کودک

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کودکی هشت ساله در روستای کهیربن با وجود هشدارهای داده شده به اهالی روستاهای مجاور زیستگاه تمساح به محل زیست آنها نزدیک و مورد حمله گاندو قرار گرفت.

ایرنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کودکی هشت ساله در روستای کهیربن با وجود هشدارهای داده شده به اهالی روستاهای مجاور زیستگاه تمساح به محل زیست آنها نزدیک و مورد حمله گاندو قرار گرفت.

وحید پورمردان پنجشنبه شب در این باره اظهار داشت: خوشبختانه آسیب دیدگی سطحی بوده و پای این کودک چند بخیه خورده و بزودی نیز از بیمارستان مرخص می شود.

وی از مردم خواست تا با توجه به بارش های اخیر و نزولات جوی خوبی که در جنوب سیستان و بلوچستان شاهد آن بودیم و نیز زادآوری تمساح ها و تهاجمی بودن آنان در این فصل که احتمال بروز حوادث تلخ این چنینی را افزایش می دهد، به تابلوهای نصب شده در اطراف دریاچه ها، سدها، هوتک ها و رودخانه ها توجه و از شنا کردن و نزدیک شدن به این مناطق جداً خودداری کنند.

آسیب سطحی در حمله تمساح به یک کودک

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار برخی اخبار با موضوع مرگ تمساح در جنوب استان نیز افزود: برخی با انتشار تصاویری از تلف شدن تمساح ها سعی در نشان دادن تهاجم اهالی روستاهای مجاور زیستگاهای تمساح به این جانور دارند که این موضوع صحیح نبوده و مردم منطقه درک بالایی از رفتارشناسی و ارزش اینگونه منحصر به فرد دارند.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده تلفات در انواع گونه های حیات وحش تنها پس از نمونه برداری، کالبد شکافی و بررسی کارشناسی می توان در خصوص علت تلف شدن جاندار اظهار نظر قطعی کرد.

۲۹ تیر نیز حوا رئیسی دختر حدود ۱۰ ساله اهل روستای مولاآباد کشاری از توابع شهرستان سرباز در پایین دست سد پیشین رودخانه باهوکلات طعمه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) شد اما زنده ماند

وی در این حادثه یک دست خود را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چرا این مسئولین بیکار یه فکری واسه مشکل اب این منطقه نمیکنن این چندمین حمله تمساح به مردم هستش،واسه یه اب چقدر باید جگرگوشه مردم اعضا بدنشون قطع بشه یا کشته بشه توسط تمساح تا فکری به حال این بیچارهها بکنید،شما مسئولین سهل نگار فرقی با شمر ندارین که بخاطر یه جرعه اب عزیزای هم وطنامون جلو چشمشون پرپر بشه

    • آرمین

      حتما باید طفل معصوم کشته میشد تا حرکتی بکنید نه ؟ سه روز پیش هم یه دختر بچه رو دریده بودن .

    • بدون نام

      گوشت بچه بدبخت رو کنده بعد آسیب سطحیه؟ جای پنجه ها و دندانهای حیوان که پر از میکروب هست خدا کنه عفونت نکنه و هزار مرض بچه بدبخت نگیره کلی دردسر داره تا بخواد بهبود پیدا کنه

    • بدون نام

      خوب حصار کشی کنین اطراف این چشمه که نزدیک نشن بچه ها به این آبها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب فک کنم ازگشنگی میان نزدیکساحل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج