۸۸۹۶۵۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ویسی: کاش پرسپولیسی‌ها فینال را تماشا می‌کردند

سرمربی شاهین بوشهر با وجود شکست تیمش در بازی فینال جام شهدا می‌گوید از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است.

خبرگزاری ایسنا:‌ سرمربی شاهین بوشهر با وجود شکست تیمش در بازی فینال جام شهدا می‌گوید از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است.

عبدالله ویسی بعد از شکست تیمش در فینال جام شهدا به سایپا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. دو تیم خیلی خوب بازی کردند. کاش هواداران پرسپولیس این بازی را تماشا می کردند. خود من از این بازی لذت بردم. هر چند باختیم اما به تیم شاداب و با انگیزه سایپا تبریک می‌گویم. امیدوارم در لیگ برتر هم به این خوبی بازی کنیم.

او درباره بازگشت مجدد به لیگ برتر این بار با تیم شاهین بوشهر گفت: من مربی حرفه‌ای هستم. شاید یک ماه باشم یک ماه هم نباشم. وقتی هستم با تمام وجودم کارم را انجام می دهم و و می‌خواهم از کاری که می‌کنم لذت ببرم.

سرمربی شاهین بوشهر ادامه داد: ما با بودجه بسیار کمی تیم را آماده کردیم. ما کمترین بودجه لیگ برتر را داریم. امیدوارم بودجه‌ای که مشخص کردیم، توسط مسئولین تامین شود. به مردم و مسئولین بوشهر قول می‌دهم با تمام وجود از نام این تیم دفاع کنیم.

ویسی درباره موفقیت با شاهین بوشهر در لیگ برتر تاکید کرد: مهره‌های خوب و جویای نامی داریم. این کار حوصله و تحمل مردم و مسئولان را می‌خواهد. روزهای سختی پیش روی ما است. ان‌شاء‌الله این روزهای سخت را پشت سر می گذاریم.

وی درباره مشکلات موجود در تیمش و کناره گیری از هدایت این تیم، گفت: در هر خانواده و باشگاهی این مشکلات موجود است. از مسئولان بوشهر می‌خواهم کمک کنند این تیم که بعد از چند فصل به لیگ برتر برگشته در مسابقات موفق شود.

هر کدام از اعضای شورای شهر و اعضای هیات مدیره نظرات خودشان را دارند. اگر هر کسی حرف خودش را بزند کار ما پیش نمی رود. مطمئن باشید روزهای خوبی خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      شما مربی حرفه ای نیستی ،مربی پولکی هستی ،همانطور که بخاطر پول نفت مسجدسلیمان را رها کردی .به امید آنکه فولاد مربیش را کنار گذاشته بود ،خیال کردی برایت سرودست می شکنند ! دیدی خبری نیست بعد از بیکاری چند وقته با آن همه ادعاهای گواردیولایی ات سراز لیک یک وبادران درآوردی وانجا هم نماندی وبه بو شهر آمدی ،شک ندارم اینجا هم به محض دیر وزود شدن پرداختها ،مسایل مالی راعنوان کرده وعطای بوشهری ها رابه لقایشان خواهی بخشید وتیم را رها می کنی ،حرفه ای گری را از برانکو وتارتار یادبگیر باان همه معضلات مالی چند سال دوام آوردند و ماندند و عاشقانه کار کردند و نتیجه هم گرفتند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج