۸۸۹۶۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تکذیب آدم‌ربایی در بویراحمد

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط پلیس در خصوص ربودن فرد یا افرادی در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد، این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط پلیس در خصوص ربودن فرد یا افرادی در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد، این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

سرهنگ کیقباد مصطفایی با اشاره به جزئیات این خبر، افزود: افرادی که اقدام به انتشار خبرهایی در خصوص آدم‌ربایی در شهرستان بویراحمد می‌کنند، هدفی جز ایجاد رعب و وحشت بین مردم ندارند. از تمامی مردم و شهروندان محترم درخواست می‌شود تا از نشر و گفتن مطالب کذب در خصوص آدم‌ربایی خودداری کنند، چرا که باعث ترس خانواده‌ها و مردم می‌شود.

مصطفایی در خصوص شایعه ربودن خانمی طی روزهای اخیر در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق اظهارات شاکی، هیچ آدم‌ربایی صورت نگرفته است و این موضوع از سوی پلیس استان تکذیب می‌شود.

وی افزود: اصل ماجرای این پرونده، صرفاً درگیری و اختلافات بوده که با شکایت شاکی پرونده، موضوع توسط پلیس آگاهی استان در حال بررسی است.

مصطفایی با تأکید بر اینکه مردم آسوده خاطر باشند که امنیت کامل در استان برقرار است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با توجه به سوءاستفاده دشمن، هرگونه خبری را بدون اطلاع از صحت‌وسقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که باعث تشویش افکار عمومی گردد، لذا نیروی انتظامی با مخلان امنیت شهروندان و انتشاردهندگان مطالب کذب قطعاً برخورد قاطعی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج