۸۸۹۶۹۰
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

امام‌جمعه کرج:

اسرائیل تا ۶ سال دیگر فرو می‌پاشد

امام جمعه کرج گفت: ۱۶ موسسه و نهاد اطلاعاتی آمریکا در پژوهشی به این نتیجه رسیدند که اسرائیل تا سال ۲۰۲۵ (یعنی چند سال آینده) فرو می‌پاشد.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: مقاومت در مقابل استکبار راه پیروزی است و ملت ما هم در جنگ تمام عیاری که با آمریکا دارد راهی جز مقاومت نمی بیند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: امروز ملت ما این مهم را به خوبی درک کرده است که با مقاومت که دستور دین، قرآن، اهل بیت (ع) و امام المسلمین است می‌توان بر دشمنان پیروز شویم، لذا آقایان مساله مذاکراه را مطرح نکنند و بیش از این عزت سوزی نکنید.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که فردی را فرستاده که با مقامات ایرانی صحبت کند، بعد طرف ما در داخل می گوید که با نماینده مردم آمریکا نه با دولت این کشور صحبت کرده است.

وی تصریح کرد: اقتدار و عزتی که با رشادت و شهادت به دست آمده فدای راه های رفته و بی نتیجه خودتان نکنید، خودتان هم اعتراف دارید که مردم قبول نمی‌کنند، بشنوید تکبیر ملت را تایید می‌کند که تنها راه پیروزی مقاومت در مقابل استکبار است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با بیان اینکه پنجم مرداد ماه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محقق شد، گفت: از برپایی نخستین نماز جمعه به دستور امام خمینی (ره) و امامت مرحوم آیت الله طالقانی ۴۰ سال می‌گذرد.

اسرائیل تا ۶ سال دیگر فرو می‌پاشد

آیت الله حسینی همدانی افزود: نماز جمعه با همه آثار و برکاتی که در زمینه‌های اخلاقی، معنوی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و افزایش سرمایه اجتماعی داشته، یک فرهنگ و دستاورد بسیار بزرگی است که دشمنان نظام و انقلاب به شدت از آن هراس دارند.

وی ادامه داد: مردم عادت های دشمنی استکبار نسبت به مصلاهای نماز جمعه، نمازگزاران و خطبای نماز جمعه در طول ۴۰ سال اخیر را مشاهده کرده اند.

خطیب جمعه کرج با بیان اینکه نماز جمعه نماد مقاومت ۴۰ ساله ملت ایران است، اظهار داشت: حضور از روی اخلاص شهدای محراب و مردم مومن یادآور مقاومت و ایستادگی ملت با ایمان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود در طول این ۴۰ سال است.

وی افزود: نماز جمعه گذشته از اینکه معارف دینی و اسلامی، اخلاق و عقاید، سیاست، دشمن شناسی و بصیرت را تبیین کرده و پایه‌های ایمانی مخاطبان را تقویت می‌کند، تریبونی مردمی، وحدت آفرین، بصیرت افزا، استکبارستیز و ضد اشرافی گری است.

وی اضافه کرد: گفتمان نماز جمعه انقلابی و ندای مستضعفان است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید به مصلای کرج رسیدگی شود گفت: این خیلی سبک است که مصلای کرج با گذشت بیش از ۳۰ سال هنوز آباد نشده است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: حجم زیادی از ساخت و سازها در شهر وجود دارد که مخارج مصلی به مراتب کمتر از این ساخت و ساز هاست و نشان می دهد که اهتمام کم بوده و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: مدتی است اعضای شورای شهر و شهردار اهتمام کردند که حیاط مرکزی بهره برداری برسد و بخشی از مشکلات مثل حل خواهد شد، امیدواریم استاندار محترم هم به میدان بیاید و مجموعه را تنها نگذارد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز دوشنبه هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با ایشان گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی و نخستین مساله جهان اسلام فلسطین است.

آیت اللله حسینی همدانی افزود: صهیونیست‌ها قدس را پایتخت همیشگی خود می دانند و برای اینکه بتوانند در شهر قدس مسلط شوند از همه نهادها و سازمان‌ها و تجهیزات داخلی و خارجی خودشان کمک گرفتند تا بتوانند یهودی سازی قدس را عملی کنند و از لحاظ اقتصادی، سیاسی، جغرافیایی، اجتماعی و حتی بافت جمعیتی از شهرهای اطراف جدا کنند که مقاومت بی نظیر مردم نگذاشت تاکنون موفق شوند.

وی ادامه داد: اسرائیلی ها بزرگترین عملیات تخریب منازل فلسطینی‌ها را در حومه بیت المقدس همزمان با حضور حماس در ایران آغاز و خانه های زیادی را تخریب کردند اما هیچ یک از این تلاش‌ها برای آنها سودی نداشته و به جای آن، مقاومت مردم فلسطین بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: البته آنچه بیشتر به چشم می‌خورد اینکه کار رژیم اسرائیل با وضعیت داخلی که دارد فقط مقداری صبری میخواهد و شاید مقاومت هم نخواد؛ مدتی تحمل شود کار اسرائیل تمام است.

امام جمعه کرج گفت: ۱۶ موسسه و نهاد اطلاعاتی آمریکا در پژوهشی به این نتیجه رسیدند که اسرائیل تا سال ۲۰۲۵ (یعنی چند سال آینده) فرو می‌پاشد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: احساس تعلق به دین در بین یهودیان کم شده است، مهاجرت به اسرائیل به خاطر وخامت اوضاع اقتصادی و تهدیدهای امنیتی معکوس شده است.

وی ادامه داد: در داخل خودشان هم به خاطر یهودی‌های اتیوپی تبار مشکلات زیادی به وجود آمده است و همانگونه که سید مقاومت (سید حسن نصرالله) اظهار امیدواری کرد که در قدس نماز بخواند، شاهد نابودی و محو این غده سرطانی از منطقه خواهیم بود.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنی صدر در دوم مرداد ۱۳۶۰‌ به همراه رئیس سازمان منافقین از ایران به فرانسه فرار کرد و فرانسه به یک پایگاه تروریستی علیه ملت ایران تبدیل شد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: فرانسه در دوران دفاع مقدس هم پس از شوروی یکی از حامیان اصلی صدام بود و بیشترین تسلیحات مورد نیاز را در اختیارش گذاشت.

وی ادامه داد: این کشور در جریان جنایاتی که علیه مردم بی گناه سوریه، یمن و لیبی واقع شد نقش داشت و اکنون هم در حال فعالیت است، لذا مسافرت هایی که اخیرا به ایران صورت می‌گیرد و مطالباتی خارج از عرف و دیپلماسی از ایران دارند باید در نظر داشت و سوابق ظالمانه علیه کشور نادیده گرفته نشود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: همچنین از زحمات خالصانه دستگاه اطلاعاتی و سربازان گمنام حضرت حجت که اخیرا با دستگیری تعدادی جاسوس، ضربه ای به سرویس اطلاعاتی آمریکا زدند تشکر می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: نباید کسانی که دستگاه‌های امنیتی تایید نمی‌کنند یا با فتنه‌گران همراهی دارند یا به ارکان نظام توهین کردند در فرمانداری‌ها، شهرداری ها و جاهای مختلف به کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: تازگی‌ها هم رسم شده برای دور زدن قانون، افراد مساله‌دار را به مدت سه ماه سرپرست می گذارند و در این مدت هر کار دلش می خواهد انجام می دهد که قابل قبول نیست؛ کسی که صلاحیت ندارد نباید سرپرست باشد. امام جمعه کرج با بیان اینکه در انتخابات باید افراد اصلح انتخاب شوند، گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت ها را تایید می کند و مردم باید بهترین را انتخاب کنند، لذا باید ویژگی ها و صلاحیت های فردی، اجتماعی، کارایی و گرایشات سیاسی مورد توجه قرار گیرد.

حسینی همدانی با بیان اینکه اگر خانه ملت تراز نباشد دولت اسلامی شکل نخواهد گرفت، اضافه کرد: در دوره اخیر مجلس برای اینکه از قانونی فرار کنند یک قانون دیگر تصویب می‌کند که منکر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برحاج اقا به من بگید اختلاسگرهای خودمان چند سال دیگه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

      • بدون نام

        اونا به حکم شرعیشون عمل میکنن

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        اونها عمر نوح دارند .

      • شانجانی

        اختلاسگرهای خودمان تا ۱۴۰۰

    • بدون نام

      مرگ بر ایسراییل ..‌...

    • HasanJalil

      سلام و درود
      قبلا گفتین که بیست و چند سال دیگه نابود میشه که .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • Hassn Changaiy

      منهم همین فکرو میکردم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      اصلا اسرائیل کلا نابود بشه چه سودی برای مردم ومعیشت وزندگی شون داره...

    • بدون نام

      ببین اصلا خودمون هستیم؟

    • بدون نام

      به قول فردوسی پور،چقدر خوبید شما !!!!!!

    • بدون نام

      واسه همه پیش بینی هات مرسی :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج