۸۸۹۶۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارسلونا قیمت فیلیپه کوتینیو را مشخص کرد

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی سابق لیورپول بعد از پیوستنش به بارسلونا انتظارات را برآورده نکرده و حالا در آستانه جدایی قرار دارند.

مدال: فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی سابق لیورپول بعد از پیوستنش به بارسلونا انتظارات را برآورده نکرده و حالا در آستانه جدایی قرار دارند.

بارسلونا برای فروش فیلیپه کوتینیو، ۱۲۰ میلیون یورو می‌خواهد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا قصد دارد در همین تابستان فیلیپه کوتینیو را به فروش برساند اما تنها با قیمتی که بتواند هزینه‌ای که برای خرید این وینگر برزیلی کرده یا بخش عمده‌ای از آن را جبران کند.

کوتینیو در ژانویه ۲۰۱۸ با ۱۲۰+۴۰ میلیون یورو از لیورپول آمد تا لقب گران ترین خرید تاریخ بارسلونا را یدک بکشد. با این حال او نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

قیمت کوتینیو از نظر بارسلونا ۱۲۰ میلیون یورو است. باشگاه تاکنون ۱۳۵ میلیون یورو بابت خرید او به لیورپول پرداخت کرده است.

برای جدا شدن کوتینیو از بارسلونا باید باشگاه متمولی پیدا شود که نه تنها رقم درخواستی بارسلونا را پرداخت کند بلکه بتواند از عهده دستمزد سنگین این بازیکن نیز برآید.

کوتینیو اکنون در بارسلونا سالانه ۱۴ میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. در حال حاضر از نظر بارسلونا تنها دو باشگاه شهر منچستر و پاری سن ژرمن هستند که قابلیت انجام چنین خریدی را دارند.

گفتنی است هنوز هیچ پیشنهادی برای کوتینیو به دست بارسلونا نرسیده است. یورگن کلوپ هم دیروز رسما اعلام کرد لیورپول حداقل در تابستان فعلی برای بازگرداندن این بازیکن برزیلی اقدام نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج