جاباما
۸۸۹۷۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خاطره خواندنی رهبر انقلاب از یک سفر هوایی

شماره‌ جدید هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «ورق برگشت» منتشر شد که در آن خاطره ای از رهبری انقلاب نقل شده است.

خبرآنلاین: صد ‌و ‌نود و چهارمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «ورق برگشت» منتشر شد. در این شماره خاطره‌ای از رهبر انقلاب به نقل از کتاب «خون دلی که لعل شد» روایت شده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

در هواپیمایی که مرا به صــورت تحت الحفظ به تهران می‌برد، به مسائل مختلفی می‌اندیشیدم: به آینده این نهضت اسلــامی که بر پا شده... به برپاکننده نهضت امام خمینــی... به پدری که برای ادامه معالجه در تهران به من نیاز داشت و به علت ابتلا به آب مروارید، بینایی‌اش را داشت از دست میداد، ... به آینده‌ای که در انتظار من بود.... از فکر به این امور که جز خدای متعال کسی از عاقبت آن آگاه نیست، منصرف شدم.

خاطره خواندنی رهبر انقلاب از یک سفر هوایی

مجله‌ای برداشتم و به ورق زدن آن پرداختم... هواپیما شبانه به آسمان تهران رســید. منظره درخشــش چراغ‌های شهر دل‌انگیز بود. دیدم مأموران همراه من خیلی به دیدن چشم انداز تهران علاقه مندند و از اینکه به پایتخت رسیده‌اند، احساس خوشحالی میکنند؛ به ویژه یکی از آن دو، خیلی ابراز خوشحالی میکرد. به او گفتم: قدر مــرا بدان! چون بــه خاطر من با هواپیما به تهران آمدی. اگر بازداشتی کس دیگری جز من بود، تو را با اتومبیل به خانه‌اش می‌فرستادند و می‌بایستی شــب تا صبح بیابان‌های برهوت را طی میکردی؛ ولی خب، حالا شب خوشی را در تهران خواهی گذراند! خنده ای از ته دل کرد، که برخاسته از احساس کامل خوشبختی و رضایت بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج