۸۸۹۷۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

استراماچونی به فتحی: مدافع چپ می‌خواهم

این روزها استقلال غیر از تلاش برای یافتن یک بازیکن طراح و پیدا کردن جانشین مناسبی برای پاتوسی یک دردسر دیگر هم دارد و آن چیزی نیست غیر از یافتن یک دفاع چپ.

فرهیختگان: این روزها استقلال غیر از تلاش برای یافتن یک بازیکن طراح و پیدا کردن جانشین مناسبی برای پاتوسی یک دردسر دیگر هم دارد و آن چیزی نیست غیر از یافتن یک دفاع چپ. مشکل دفاع چپ در استقلال آنقدر جدی نبود تا وقتی که استراماچونی تصمیم گرفت سه بازیکن را به خاطر مسائل انضباطی یا عدم رضایت فنی بیرون بگذارد که یکی از آنها تنها دفاع چپ ذخیره تیم بود.

حالا استقلال است و تنها یک دفاع چپ تخصصی(زکی‌پور) که اگر مصدوم شود کار برای سرمربی ایتالیایی بی‌اندازه دشوار می‌شود. اینکه پیش از این مربیان و مدیران استقلال چه برنامه‌ای برای این نقیصه در ذهن داشتند مشخص نیست اما حالا وضعیت تغییر کرده است.

استرا چپ می‌خواهد

این روزها استقلال بیش از همیشه درگیر بازی‌های تدارکاتی است و خود را آماده حضور در لیگ می‌کند. گویا استراماچونی این روزها در تهران بیشتر از همیشه به این نتیجه رسیده که تیمش برای تکمیل شدن علاوه‌بر هافبک بازیساز، دفاع چپ می‌خواهد و فشار روی مدیران باشگاه برای یافتن یک گزینه مناسب را افزایش داده است.

شانس کم رزاق‌پور

آبی‌ها به دنبال جذب ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ تیم پیکان بوده و هستند اما قراردادی که وی با خودروسازان دارد اجازه نمی‌دهد که به سادگی تیمش را ترک کند. وی پیش از این به «فرهیختگان» اعلام کرد که رفتنش به استقلال در گرو موافقت مدیران باشگاهش است.

با این حال حسین فرکی سرمربی پیکان در تازه‌ترین اظهاراتش تاکید کرده که درخواست رسمی از سوی استقلال برای جذب این بازیکن صورت نگرفته است و همزمان شایعه شد که استقلالی‌ها با خود این بازیکن صحبت‌هایی انجام داده‌اند. محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم پیکان نیز در این خصوص تاکید کرده باشگاه قصد ندارد این بازیکن را واگذار کند و اگر تیمی خواهان وی است باید با باشگاه مذاکره کند، نه با خود بازیکن!

فتحی به دنبال گزینه خارجی

مطابق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از دوستان و مشاوران خود خواسته تا هرچه سریع‌تر یک دفاع چپ مناسب برای استقلال پیدا کنند که بتواند حتی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او یک گزینه خارجی می‌خواهد که بتواند به راحتی در ترکیب اصلی قرار بگیرد و گزینه مناسبی برای برنامه‌های تهاجمی استراماچونی باشد.

بازی جناحی در دستور کار تیم

یکی از دلایلی که استقلال غیبت و خلأ هافبک بازیساز را حس نکرده، این است که استراماچونی برای بازی از جناحین هم برنامه دارد و طراحی حملات از کناره‌ها نیز به خوبی صورت می‌گیرد. گویا در طول این مدت، سمت چپ کمتر به کار آمده و روی همین حساب سرمربی استقلال می‌کوشد تا با فشار به باشگاه هرچه سریع‌تر دفاع چپ خود را به دست بیاورد. فتحی قصد دارد نهایتا تا دو روز دیگر نام و اطلاعات گزینه‌های لازم برای این پست را در اختیار استراماچونی قرار دهد و سریع‌تر نیاز سرمربی ایتالیایی استقلال در این پست را برطرف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بیام؟

    • مسلم خوش کو

      مصلح به دردتون میخوره برین بگیرینش ه۶هه۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶تاییی هاااااااتت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج