جاباما
۸۸۹۷۸۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ما خواننده‌ها چاره‌ای جز ریسک‌ کردن نداریم

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ سوم مرداد ماه به کنسرت حسین زمان رفت به تماشای آن نشست. دورهمی یا دیدار دوباره هنرمندان دهه ۷۰ موسیقی پاپ که شاید اتفاقی دیرهنگام بود، اما بی‌تردید خبر از بازگشت دوباره ملودی‌های نوستالژیک موسیقی پاپ روی صحنه می‌دهد.

ایران نوشت: قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ سوم مرداد ماه به کنسرت حسین زمان رفت به تماشای آن نشست. دورهمی یا دیدار دوباره هنرمندان دهه ۷۰ موسیقی پاپ که شاید اتفاقی دیرهنگام بود، اما بی‌تردید خبر از بازگشت دوباره ملودی‌های نوستالژیک موسیقی پاپ روی صحنه می‌دهد.

جای تأسف است هنرمندان خوبی چون حسین زمان ۱۷ سال از صحنه دور مانده‌اند. من بر این عقیده‌ام یک هنرمند نباید بنا به هر دلیلی از صحنه‌ای که به او تعلق دارد فاصله بگیرد و بسیار متأثر شدم که این اتفاق شامل حال حسین عزیز شد. امروز ما دوستان او بسیار خوشحال و خرسندیم که این هنرمند بعد از سال‌ها دوری به صحنه موسیقی بازگشته و توانسته است با یک ارکستر خوب و همچنین استقبال کم نظیر این اجرا را برگزار کند. امیدوارم این اتفاق برای دیگر دوستان هم انجام بگیرد و در صحنه حضور داشته باشند. نکته دیگر کنسرت حسین زمان که بعد از سال‌ها شاهدش بودیم، جدا از صدای حسین زمان که دوباره شنیدنی شد، بازگشت کلام و شعر خوب بر صحنه موسیقی پاپ بود.

در واقع بعد از مدت ها در بازار شلوغ کنسرت‌های موسیقی پاپ و اشعار ضعیف و بی‌محتوایی که متأسفانه این روزها منتشر می‌شود و به گوش مردم می‌رسد، کنسرتی برگزار شد که کلام‌های بسیار دلنشین و پر محتوا به گوش مردم رساند. این اتفاق بسیار مبارکی است و فکر می‌کنم این اتفاق انگیزه دوباره برای دیگر دوستان است و صحنه موسیقی این عزیزان را می‌طلبد.

حسین زمان در کنسرتش حرف بسیار خوبی زد. گفت از او خواسته‌اند ریسک نکند. به او گفته‌اند شاید کسی در کنسرت تو شرکت نکند و بی‌احترام شوی. اما او پاسخ داد من آمده‌ام و اگر مردم من را نخواهند از صحنه خداحافظی می‌کنم. اما شاهد بودیم که مردم در حمایت از هنرمند خود ایستادند و نشان دادند هنوز گوش‌هایی هست که بخواهد موسیقی و کلام خوب بشنود و چشم‌هایی که هنرمندان خوب را که متعهد نسبت به کارشان هستند ببیند. این انگیزه بسیار خوبی است. خودم هم به امید خدا بعد از ایام محرم و صفر بعد از ۱۱-۱۰ سال دوری اولین کنسرتم را در تهران برگزار می‌کنم.

همانطور که همه می دانند یکی ازمؤلفه‌های اثر خوب موسیقایی شعر و ترانه مناسب و با محتوا است. تجربه نشان داده هر زمان که شعر یا ترانه خوب باشد آهنگساز هم می‌تواند با دست باز موسیقی تولید کند و قطعاً کار خیلی بهتری خلق می‌شود.کما اینکه تمامی آثاری که از ۵۰- ۴۰ سال پیش همچنان مخاطب دارد یکی از دلایلش اشعار و ترانه‌های بسیار زیبا و همچنین آهنگسازی حرفه ای و انتخاب خواننده‌های بسیار خوب بوده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج