جاباما
۸۸۹۷۹۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

زیدان: واقعاً ناراحتم، ولی به تیمم اعتقاد دارم

زین‌الدین زیدان بعد از شکست سنگین رئال مقابل اتلتیکو مادرید در رقابتهای ICC گفت از این شکست بسیار عصبانی است ولی اطمینان دارد که رئال فصل خوبی در پیش خواهد داشت.

ورزش سه: رئال مادرید و اتلتیکومادرید در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ، در نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند تا دربی شهر مادرید این بار در آمریکا تکرار شود. رئال در این مسابقه متحمل شکستی سنگین شد و در مقابل شاگردان دیگو سیمئونه ۷-۳ شکست خورد تا سرمربی رئال بعد از بازی از عصبانیت و ناراحتی شدید خود از عملکرد تیمش سخن بگوید. اما زیدان در ادامه صحبتهایش گفت اطمینان دارد رئال فصل خوبی را در پیش دارد.

زین‌الدین زیدان که تیمش اولین گل را در ثانیه ۴۳ بازی دریافت کرده بود، بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت:" اتفاقی که افتاد این بود که ما خیلی بد به بازی وارد شدیم و شروع خیلی بدی داشتیم. ما خیلی بد وارد یک رقابت و مسابقه سطح بالا شدیم".

زیدان در ادامه گفت:" بعد از گذشت هشت دقیقه ۲-۰ عقب افتاده بودیم. ولی از طرف ما برای تغییر اوضاع هیچ واکنشی مشاهده نشد. نیمه اول خیلی دشوار بود. ما عملا در این نیمه اصلا وارد بازی نشدیم. از هر نظر دچار نقص بودیم. به خصوص از نظر شدت بازی و تلاش برای واکنش نشان دادن به عقب افتادن از حریف".

سرمربی رئال مادرید در ادامه اضافه کرد:" آنها هفت گل به ثمر رساندند. چنین اتفاقی نباید برای ما بیفتد. بازیکنان هم این را می‌دانند و ناراحت هستند. ولی نباید این شکست را بیش از حد بزرگ کرد. این یک مسابقه پیش‌فصل است. آنها از هر نظر بهتر بودند. حرف دیگری در این باره ندارم".

زیدان در ادامه گفت:" ما در حال آماده شدن برای فصل جدید هستیم و باید روز ۱۷ آگوست که زمان اولین بازی ما در لیگ است کاملا آماده باشیم. شکی نیست که امشب کمبودهایی داشتیم ولی این با وجود اینکه ناراحت‌کننده است ولی من را نگران نمی‌کند. ما امروز نمی‌توانیم خوشحال باشیم ولی من مطمئنم تیمی دارم که در فصل آینده خیلی خوب بازی و رقابت خواهد کرد. حالا باید برگردیم و کمی استراحت کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امسال ب طرز فجیعی اخراج میشی

    • بدون نام

      امسال ب طرز فجیعی اخراج میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج