۸۸۹۸۵۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حقوق سال گذشته داوران تسویه نشده است

داور بین‌المللی فوتبال ایران می‌گوید که VAR ایرانی با استانداردهای فیفا فاصله دارد ولی شرکت تحت قرارداد فدراسیون قول داده که به این استانداردها نزدیک شود.

خبرگزاری ایسنا: موعود بنیادی‌فر، داور بین‌المللی فوتبال درباره کلاس توجیهی برای داوران و کمک‌داوران لیگ برتر اظهار کرد: همه شرایط خوب است و فضای خوبی برای داوران در نظر گرفته شده که جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم. کلاس VAR در مالزی بسیار خوب بود و از آقای فغانی بابت این فرصت تشکر می‌کنم. کلاس VAR دوم هم در ایران بود که آن هم کلاس خوبی بود. ما همیشه این کلاس‌ها را داشتیم و این کلاس‌ها همیشه برگزار شده است. این کلاس‌ها تضمینی برای کاهش اشتباهات داوری نیست ولی ان‌شاءالله که اشتباهات کمتر شود. با تدارکی که برای داوران دیده شده، امیدوارم که یک لیگ خوب با داوران سرحال و آماده داشته باشیم.

او درباره حقوق داوران گفت: هنوز حق‌الزحمه پارسال تسویه حساب نشده است. پارسال بعد از مدت طولانی حق‌الزحمه‌ها کمی افزایش پیدا کرد. ان‌شاءالله باتوجه به پولی که در فوتبال هزینه می‌شود، حق‌الزحمه داوران هم تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کند. باید ببینیم برای فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد.

این داور فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با نبودن VAR در لیگ نوزدهم چه اشکالاتی به وجود می‌آید، تصریح کرد: تاج صحبت‌های خوبی درباره بحث کمیته انضباطی و مواردی که قرار است رعایت شوند، انجام دادند. امیدواریم چه VAR باشد چه نباشد، با کمک ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال قضاوت خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

بنیادی‌فر درباره تفاوت امکانات VAR در کلاس‌های ایران و AFC توضیح داد: تفاوت وجود دارد و اگر بخواهیم بگوییم نه، اشتباه است. شرکتی که قصد همکاری با فدراسیون فوتبال دارد، قول داده که به استانداردهای فیفا نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      تسویه شد هدایتی پرداخت کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج