۸۸۹۸۹۸
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار وزیر درباره عدم پذیرش بیماران تنگدست

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هیچ بیمارستان دولتی نیست که بیماری را به دلیل تنگدستی پذیرش نکند، در عین حال از مردم خواست که تخلفات درمانی در بیمارستان‌ها را به شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هیچ بیمارستان دولتی نیست که بیماری را به دلیل تنگدستی پذیرش نکند، در عین حال از مردم خواست که تخلفات درمانی در بیمارستان‌ها را به شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

دکتر سعید نمکی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی رغم تمام مسائل مالی که برای کشور به خصوص دولت به دلیل نقصان درآمدهایش ایجاد شده، قرار ما بر این است که طرح تحول نظام سلامت را در کاهش هزینه‌های کمرشکن از جیب بیماران دنبال کنیم و هیچ بیمارستانی در کشور نخواهد بود که بیماری را به دلیل تنگدستی نپذیرد.

وی ادامه داد: اگر موردی در این زمینه دیده شد حتما به ما منعکس شود و اگر گیرندگان خدمت هم در این زمینه مشکل داشتند با سامانه ۱۹۰ به ما خبر دهند تا موضوع را پیگیری کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد کمبود نیروها بیان کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها توانستیم مجوز جذب ۹ هزار نفر نیرو و از جمله پرستاری را بگیریم. در حال حاضر در حال فراخوان‌دادن هستیم. همچنین ۹ هزار نفر را نیز در نیمه دوم سال جذب خواهیم کرد. یعنی ۱۸ هزار نیروی پرستار، ماما، نیروی بهداشتی و ... را تا پایان سال استخدام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منفور ملت.

    • بدون نام

      بابا معمت گرم کی که گوش کند

    • بی نام

      تنگدستی تنها عامل پذیرش بیماران در بیمارستانها ی دولتی نیست بلکه از پذیرش افراد سالمند و کهنسال هم خواری می کنند و ارجاع بیماران بدحال به بخش خصوصی هم یکی از راهکارهای بیمارستانها ی دولتی است با اینکه بیمار بدحال چندین ساعت انتظار با توجه به وخامت وضعش بر روی صندلی تا خالی شدن تخت یکی دیگر از روشهایی است که متاسفانه در بخش درمان دولتی معمول شده است بگذریم از اینکه خبری از معاینه بیمار توسط پزشکان نیست و فقط مهری از آنان در جیب دانشجویان پزشکی هست

    • عادل

      ترابخدا شعار نده . من خودم جواني راديدم که عمل کردن و چون پول نداشت دوروز دربيمارستان نگهش داشتن تا يک نفر براي رضاي خدا پول عمل را داد تا مرخص شد ..

    • بدون نام

      آقا من رفتم بیمارستان چمران شیراز تا پول ندی قبولت نمیکنن به خصوص اورژانس بیمارستان باید اول پول بدی تا معاینه بشی

    • محمدرضا بختیار

      جناب وزیر تفهیم مسئولیت و حس مسئولیت پذیری در زیر مجموعه شما بسیار مهمتر از افزایش پرسنل به حساب می آید و آیا پیگیری سامانه تلفنی شما مانند روند بهبودی بیمار سیر می شود

    • آزاد

      قرار بود وهست که خیلی چیزها رایگان و ارزون بشه

    • بدون نام

      جناب وزیرمحض اطلاع پیرمردپیرزن بایدبمیره جوون که نیست کاربکنه یابتونه کاربکنه!؟پدرم راکشتن چون داروی تزریقی گران بودواینم پیرمرده ولشکن بره!؟

    • بدون نام

      یه بنده خدایی در حالیکه حالش بد شده بود ودفترچه نداشت پول هم نداشت دو روز با زجر تحمل کدد بعد بروندش مرکز قلب وتوضیح داد علت دیر آمونش به بیمارستان را اورژانسی اورا آنژیو کردند نیمه شب بود فردا که دفتر سلامت گرفت وپنج روز بستری شد چون به علت دیر رفتن سکته کرده بود برای آنژیو از او مبلغ دومیلیکن ودویست هزار تومان گرفتن وفقط بستری را با دفترچه حساب کروند وهرچه التماس کردند که نداریم قبول نکردند وآنها هم هم بیمارشون آسیب دید هم آن مبلغ را قرض گردند وماهیانه مبلغی میپردازند لطفا دروغ نگید کدتم مروم دا می گوئید این نمونش که شاید زودتر بیمارستان میرفت سکته نمیکرد

    • بدون نام

      کسی که بیمار است وبیکار باکدام درآمدوکجا وچگونه درمان شود؟

      کسی که بیمار است وکم درآمد ،بیماری خود راچگونه وکجا درمان
      کند؟لطفا راهنمایی کنید!

    • بدون نام

      برو بابا دلت خوش است شما تو بیمارستان برید فقط،بخواهید یک تزریق ساده کنید تا پول ندهید تزریق انجام نميشود چرا اینقدر دروغ وعده میدهید چند سال وعده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج