جاباما
۸۹۰۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عباس‌زاده: لطفا به داد نساجی برسید

مهاجم محبوب نساجی اعتقاد دارد فوتبال در ایران ارزش سرمایه‌گذاری ندارد و به همین دلیل هیچکس به دنبال هزینه در آن نیست و سرنوشت تیم محبوب مازنی‌ها به این شکل شده است.

ورزش سه: مهاجم محبوب نساجی اعتقاد دارد فوتبال در ایران ارزش سرمایه‌گذاری ندارد و به همین دلیل هیچکس به دنبال هزینه در آن نیست و سرنوشت تیم محبوب مازنی‌ها به این شکل شده است.

محمد عباس زاده، با گل‌های خود توانست نساجی را به لیگ برتر برساند و البته بیشتر بازی‌های فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد. او البته این روزها با پیگیری تمریناتش امیدوار است روزهای درخشانی را با پیراهن سرخ این تیم پشت سر بگذارد.

وی درباره شرایط نساجی بعد از اولین فصل تجربه لیگ برتری شدن می‌گوید: سال اول حضورمان در لیگ برتر با تمام سختی هایش به پایان رسید و همین که توانستیم سهمیه را حفظ کنیم فکر می کنم کار بزرگی بود که بازیکنان و اعضای کادرفنی از پس آن بر آمدند ولی مشکلاتی که از نیم فصل دوم لیگ گذشته در باشگاه وجود داشت موجب شد تا در پایان فصل مالکان تصمیم به واگذاری بگیرند و طی جلسه ای امتیاز باشگاه را با یک قرارداد به آقای اژدری واگذار کنند.

عباس زاده درباره اینکه آیا مالکان جدید قادر به اینکه عملکرد موفقی در مدیریت این تیم به جا بگذارند گفت: ببنید اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه خیلی خوب نیست و به نظر من همین که فردی حاضر می‌شود در فوتبالی که هیچ سودی برایش ندارد هزینه کند، خودش دست مریزاد دارد.

از طرف دیگر با توجه به هزینه‌هایی که آقای اژدری تا همین امروز انجام داده ، آن هم بدون اینکه پروانه باشگاه به نامش شده باشد، نشان می‌دهد فکرهای بزرگی در سر دارد ولی با این وجود باز هم مسوولین استانی و شهری باید به وی کمک کنند و دستش را بگیرند.

مهاجم نساجی درباره اردوی پیش فصل این تیم نیز می‌گوید: از روزی که آقای اژدری به واسطه دوستی با آقای قنبری به قائمشهر آمدند و سکان مالکیتی نساجی را به عهده گرفتند چند اردو برگزار کردیم و با تمام کمبودهایی که وجود داشت، تمرینات‌مان را برگزار کردیم.

در این میان جا دارد از آقای قنبری، مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که هم آقای اژدری را به قائمشهر آوردند و هم اینکه تمام توان خود را به کار گرفته تا بازیکنان و کادرفنی با کمترین مشکل تمرین کنند.

وی درباره حواشی اردوی کردان و عدم پرداخت مطالبات نیز می‌گوید: تا جایی که می‌دانم این سر و صدا تنها به دلیل یک اختلاف حساب کوچک بود که به وجود آمده بود، از آن طرف باید به این موضوع هم توجه داشت که مالک جدید تنها با یک قرارداد و بدون اینکه پروانه باشگاه به نامش شده باشد چند صد میلیون از جیب شخصی‌اش هزینه کرده است.

عباس زاده درباره آینده نساجی و امیدواری‌هایش برای فصل آینده می‌گوید: با وجود مشکلاتی که وجود دارد، کادرفنی و در راس آنها آقای مهاجری خیلی زحمت می‌کشند تا بازیکنان را برای مسابقات آماده کنند و در کنار این کادرفنی، آقای کوچک زاده، سرپرست تیم واقعا به طور شبانه روز در حال تلاش است تا کمبود و مشکلات روی بازیکنان تاثیر نگذارد و روند تمرین با مشکل مواجه نشود.

وی در پایان گفت: از آقای استاندار و تمام مسوولین شهری و استانی تقاضا دارم تا با پیگیری، هر چه زودتر مشکلات مالکیتی باشگاه را حل کنند زیرا در این فصل برخلاف فصل گذشته که استقلال خوزستان و سپیدرود با ۶ امتیاز منفی و مشکلات بسیار زیادی فصل را آغاز کرده بودند، همه تیم‌ها به خوبی خود را مهیای حضور در میادین کرده اند، این حجم از بلاتکلیفی اصلا زیبنده هواداران بی‌شمار و خونگرم و باشگاه بزرگ، قدیمی و پرهوادار نساجی مازندران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا پرسپولیس به جای مهاجم خارجی درجه دو سه با قیمت گزاف از داشته های خود مثل عباسزاده استفاده نمیکند چون محبوب میشود و یازده مالی برای واسطه ها ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج