۸۹۰۰۸۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دستگیری کلاهبردار ۱۰میلیارد تومانی در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با ترفند خرید ملک و باغ در شهرستان ماهشهر از مردم کلاهبرداری می کرد.

ایرنا: فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با ترفند خرید ملک و باغ در شهرستان ماهشهر از مردم کلاهبرداری می کرد.

سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی در خصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهمان پرونده کلاهبرداری به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس شهرستان ماهشهر با تحقیقات تخصصی دریافتند که فردی با وعده خرید ملک و باغ از چهار نفر کلاهبرداری کرده است.

سردار عباس زاده بیان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات، ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس تاکنون به کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال با وعده خرید ملک و باغ اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سودآور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیرتان بدهدحالمان را خوب کردید چنان اعتیاد به این نوع خبرها اختلاس کلاهبرداری و۰۰۰ پیدا کردیم اگر چهار روز خبر دست اول نشنویم میریم تو خماری فکر می کنیم اتفاق خاصی رخ داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج