جاباما
۸۹۰۰۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جلالی : بهترین خط حمله آسیا را داریم، اما در دفاع ...

مجید جلالی، سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی گفت: لیگ امسال در دو گروه خواهد بود، گروهی که در نیمه بالایی جدول هستند و گروهی که در نیمه پایین جدول هستند.

خبرگزاری میزان: مجید جلالی در گفت‌وگویی در خصوص انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و عملکرد او اظهار داشت: فرد مناسبی سرمربی تیم ملی شده و انتخاب خوبی برای فوتبال ایران است.

کار‌هایی که وی انجام می‌دهد و روالی که دارد به نظرم اتفاقات مثبتی را رقم خواهد زد. همچنین وحید هاشمیان هم کنارش حضور دارد و این کمک زیادی می‌کند. هاشمیان به دنبال کار، تلاش و یادگیری است و انتخاب او هم مثبت بود.

وی در مورد قرعه تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، گفت: ما واقعا تیم خوبی داریم و نشان دادیم تیم‌مان نسبت به گذشته ظرفیت بالاتری دارد و به جرات بهترین خط حمله آسیا را در اختیار داریم، اما در خط دفاع باید گزینه‌های بهتری پیدا کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت تیم امید تصریح کرد: در مورد تیم امید اطلاعاتی ندارم که صحبتی کنم و برای همین در این خصوص نظری نمی‌دهم.

جلالی در مورد وضعیت تیم‌های لیگ برتری خصوصا استقلال و پرسپولیس گفت: تنها در مورد سرخابی‌ها صحبت نمی‌کنم. لیگ امسال در دو گروه خواهد بود. یک گروهی که در نیمه بالایی جدول هستند و گروهی که در نیمه پایین جدول هستند که البته این دو گروه تفاوت فنی و امتیازی زیادی با هم دارند و این از حالا قابل فهم است.

وی افزود: تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، ذوب‌آهن، سپاهان و پدیده و حتی فولاد شاید خودشان را جدا کنند، اما ۹ تیم دیگر با مدیریت بهتر و مربیگری بهتر می‌توانند به این تیم‌ها نزدیک شوند و شاید با تقویت شدن این ۹ تیم دیگر نیز بتوانند جزو مدعیان باشند.

البته معمولا یک تیم از جمع این ۹ تیم می‌تواند به چنین موفقیتی برسد، ولی نمای کلی لیگ امسال به همین شکل است.

سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور استراماچونی و کالدرون در فوتبال ایران و اینکه آیا آنها می‌توانند به استقلال و پرسپولیس کمک کنند یا خیر خاطرنشان کرد: باید صبر کرد فعلا و دید که آیا استراماچونی و کالدرون می‌توانند کمک کنند یا خیر و فعلا برای پیش‌بینی بسیار زود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین مهدی پور

      دقیقا کی استقلال و پرسپولیس میخوان یه دفاع خوب داشته باشن حالا مخصوصا استقلال پرسپولیس ماشاالله شجاع و جلال رو داره با کنعانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج