۸۹۰۱۳۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نامداری: حسینی؟ لطفا درباره گلر سایپا بپرسید!

اشکان نامداری، مربی گلرهای فصل گذشته استقلال گلایه‌های زیادی از رفتار مدیران این باشگاه دارد .

فرهیختگان: اشکان نامداری، مربی گلرهای فصل گذشته استقلال گلایه‌های زیادی از رفتار مدیران این باشگاه دارد و معتقد است وقت خداحافظی از این تیم، رفتارها در شأن و شخصیت وی نبوده. نامداری که از سایپا به فوتبال ایران معرفی شده، در ابتدای فصل همراه با بیژن طاهری از استقلال به سایپا رفت و جالب اینکه جایگاه وی با بهزاد غلامپور در دو تیم تغییر کرد. گفت‌وگو با نامداری را در ادامه می‌خوانید.

از قهرمانی جام شهدا شروع کنیم.

سطح این جام از یک دیدار دوستانه عادی بالاتر بود و همین موضوع باعث شد تیم‌های شرکت‌کننده یک محک خوب بخورند و از حضور در این جام لذت ببرند.

بازی با پرسپولیس چطور بود، هرچند این تیم در دیدار با سایپا از مهره‌های اصلی‌اش استفاده نکرد.

پرسپولیس اگر در این سال‌ها نتیجه گرفته، به‌خاطر ثبات در ترکیبش بوده و اگر همه بازیکنانش در این دیدار بودند، شرایط فرق می‌کرد، اما بالاخره پرسپولیس، پرسپولیس است و تیم‌های بزرگ به‌خاطر شرایطی که دارند حتی در بازی‌های بزرگ هم اجازه باختن ندارند! ممکن است با تیم اصلی هم نیایند، اما برای شکست نمی‌آیند.

با این حال، حریف از دوره بدنسازی آمده بود و یک مقداری هم سنگین بود، اما به هرحال برای این جام بی‌انگیزه هم بازی نکرد و بازیکنان این تیم می‌خواستند درمقابل مربی جدید خودشان را نشان بدهند. از سوی دیگر ما هم محک خوبی خوردیم، اما معتقدم تکرار نتیجه بازی با پرسپولیس در لیگ برتر به‌راحتی به دست نخواهد آمد.

از دست دادن شاکله اصلی سایپا در فصل جدید برای این تیم موجب تضعیف جایگاهش نخواهد شد؟

ما به‌نوعی رکورددار خروجی‌های امسال هستیم، اما سایپا یک باشگاه سازنده است و خیلی از بازیکنان بزرگ از این باشگاه شکوفا شده‌اند. اگر امروز هر تیم دیگری در لیگ ۱۷ بازیکنش را از دست داده بود، شاید مصاحبه‌های انتقادی زیادی در این خصوص منتشر می‌شد و هر کسی بود، می‌گفت با این شرایط هیچ قولی نمی‌دهیم، اما با توجه به اینکه سایپا یک باشگاه سازنده است و برای شکوفایی فوتبال راه‌های جدیدی را در نظر دارد، پس می‌توان به آینده امیدوار و خوشبین بود. ما اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و از سوی دیگر درحالی که همه تیم‌ها دنبال اردوی خارجی بودند، به بروجن رفتیم و ضمن برگزاری یک اردوی خوب، حدود ۵/۱ میلیاردتومان نیز صرفه‌جویی کردیم.

یک گلر خوب به اسم فلاح‌زاده هم دارید که می‌توانید به وی امیدوار باشید.

درست است و تجربه حامد می‌تواند کمک‌حال‌مان باشد. البته هر ۳ گلر ما خوب هستند و حتی ۲ گلر امیدها را هم در تمرینات در کنارمان داریم.

آرمین سهرابیان هم درحالی به سایپا پیوست که خیلی در استقلال بازیکن آماده‌ای نشان نداده بود.

وقتی شنیدیم آرمین درحال جدایی از استقلال است، آقای طاهری پیشنهاد حضور وی در سایپا را داد، چون اعتقاد داشت به کارمان می‌آید و در این خصوص اقدام شد. درباره سوال‌تان هم باید بگویم در استقلال اشتباهات بزرگی صورت می‌گیرد، درحالی که در سایپا این‌طور نیست.

شما در استقلال هزار محبت هم بکنید با یک بی‌مهری همه‌چیز را در این تیم از دست می‌دهید. طی دو سال گذشته دو رکورد کلین‌شیت و کمترین گل خورده را در این تیم ثبت کردیم و بهترین نتایج تاریخ دروازه‌بانی لیگ ایران را ثبت کردیم ولی وقتی رفتیم باشگاه استقلال، برای خسته نباشید و تشکر، یک عکس از ما در کانال و سایت‌شان منتشر نکرد.

البته بهترین رکوردها وقتی با قهرمانی همراه نباشد، فایده‌ای ندارد.

بله، درست می‌گویید، اما دیگر به این راحتی این رکوردها به دست نمی‌آید. از ایسما که فقط ۵ ماه در این تیم بود، با کار کردن عکسش تشکر کردند، اما از من که ۳ سال در این باشگاه بودم، یک تشکر نکردند و همه زحمات مرا نادیده گرفتند.

شاید چون بی‌خبر از استقلال رفتید، مسائل بعدی اتفاق افتاد.

خیلی هم بی‌خبر نرفتیم. ما ۴-۳ بار برای گرفتن مطالبات‌مان به باشگاه رفتیم، اما کسی نیامد تا با ما صحبت کند.

درباره حضور غلامپور در استقلال چه صحبتی دارید؟

به‌نوعی جایمان در دو تیم تغییر کرد، البته با آقا بهزاد در سایپا هم‌بازی بودیم و او بزرگ‌تر من است. به‌شخصه خیلی او را دوست دارم و از وی درخواست کردم این پست را قبول کند؛ برای اینکه افراد زیادی بودند که در ۲ سال حضورم در استقلال علیه من مصاحبه کردند و فکر می‌کردند اگر روزی بروم آنها جای من می‌آیند، درصورتی که آقا بهزاد جایگزین من شد و این افراد دیدند اگر من نباشم هم نمی‌توانند به استقلال بیایند.

فصل گذشته به استقلال چه گذشت که برای ششمین فصل پیاپی از رسیدن به قهرمانی ناکام ماند؟

خیلی علاقه‌ای ندارم الان درباره استقلال صحبت کنم. من امروز مربی سایپا هستم و اگر مربی این تیم نبودم، قطعا تا الان هر آنچه می‌دانستم، می‌گفتم. به قول معروف سینه من و آقا بیژن گنجینه بزرگی از اسرار دو سال گذشته است، اما امروز ما مربی سایپا هستیم و دیدید از وقتی جدا شده‌ایم، هیچ صحبتی درخصوص استقلال انجام نداده‌ایم، چون باید روی موفقیت سایپا تمرکز کنیم. درباره استقلال یا باید همه‌چیز را بگویم یا چیزی نمی‌گویم و همه‌چیز را هم الان قصد ندارم بگویم. آدمی هم نیستم که با کنایه حرف بزنم.

حسین حسینی می‌تواند در استقلال موفق باشد؟

حسینی دروازه‌بان استقلال است. درباره گلر سایپا بپرسید در خدمتم.

این شایعه را شنیده‌اید که از طرف رحمتی گفته‌اند؛ «اجازه نمی‌دهم سال آینده آب خوش از گلوی استقلال پایین برود.» درواقع او انگار برای زمین‌خوردن استقلال نقشه کشیده است.

اصلا. بعید می‌دانم رحمتی چنین حرفی زده باشد.

دوست ندارید درباره استقلال صحبت کنید، اما حسرت نمی‌خورید امروز در این تیم نیستید؟

خودم احساس می‌کنم اگر با سایپا قرارداد نمی‌بستم، در استقلال می‌ماندم. در این مورد باید توضیحی بدهم؛ روز اولی که با سایپا مذاکره کردیم از آنها ۱۰ روز فرصت خواسته بودیم و آنها هم قبول کردند. در این بین، من و آقا بیژن در آن روزهایی که فرصت داشتیم ۴.۳ بار به باشگاه استقلال رفتیم، اما آقای فتحی فکر می‌کرد برای گرفتن مطالبات‌مان رفته‌ایم و پیغام دادند الان نمی‌توانم صحبت کنم و از طریق منشی‌اش گفت وقت ندارم و تماس می‌گیرم. روز دهم به باشگاه سایپا رفتیم و با یک مذاکره ۱.۵ دقیقه‌ای با این تیم با عزت و احترام قرارداد بستیم. واقعا دلیلی نداشت این شانس را از خودمان گرفته و منتظر جایی باشیم که هیچ‌چیزش مشخص نیست، چون فوتبال چنین رحمی ندارد و شاید اگر صبر می‌کردیم، سایپا را هم از دست می‌دادیم. ضمن اینکه سایپا تیم سابق خودم بود و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم.

به‌عنوان سوال پایانی، سایپا با ابراهیم صادقی بی‌تجربه در امر سرمربیگری موفق می‌شود؟

همه مربیان از جایی شروع کرده‌اند. هیچ مربی‌ای، نه مربی به دنیا آمده و نه با ۱۰ سال تجربه از کره دیگری آمده است. قطعا چیزی که ما در این ۲ ماه دیده‌ایم؛ او توانایی‌اش را دارد، چون اشراف کاملی نسبت به مجموعه سایپا و سیاست‌هایش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahmod

      آقای نامداری و طاهری ما طرفداران استقلال قدردان زحمات شما هستیم. مردان با شخصیت و مودب و بی حاشیه هر جا هستید موفق باشید

      پاسخ ها

      • بی نام

        ما هم














        همین طور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج