جاباما
۸۹۰۲۶۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

خداحافظی اینستاگرامی خطیر با هواداران استقلال

مدیر باشگاه استقلال با انتشار متنی از طرفداران این تیم خداحافظی کرد.

ایلنا: علی خطیر که به تازگی از پست معاونت ورزشی باشگاه استقلال استعفا داده است در صفحه شخصی خود با هواداران استقلال خداحافظی کرد. خطیر که با جدایی وینفرد شفر و درگیری با علیرضا حقیقی مورد غضب برخی طرفداران این تیم قرار گرفته بود اخیرا موفق شد در پرونده پروپئیچ موفق حاضر شود و خطر محرومیت و کسر امتیاز از استقلال را برطرف کند.

متن خداحافظی خطیر را می‌خوانید:

لحظات سخت در زندگی، لحظاتی هستند که عمیقا احساس عجیب، گس و باورنکردنی به آدم دست می دهد و همیشه در یادها می ماند؛ زمانی که تصمیم گرفتم که دیگر در استقلال نباشم دقیقا از جنس همین لحظات سخت بود برای منی که دیوانه وار عاشق استقلال هستم، باشگاهی که از کودکی به آن عشق ورزیده ام، با بردهایش خندیدم و با شکستش اشک ریختم و در همه سالهایی که در فوتبال خارج و داخل کار و تحصیل و مدیریت کرده ام، تنها به این امید و ارزو بود که شاید فرصتی پیش بیاید که بتوانم در استقلال کار کنم و از حقوق تیم و باشگاهی که دوستش دارم دفاع کنم.

خدای بزرگ را شاکرم که فرصت خدمت به استقلال را به من عطا کرد. من در همه روزهایی که در استقلال بودم با عشق و با تمام وجودم برای این باشگاه کار کردم و آرزویم اعتلای نام باشگاه در همه حوزه ها بوده است و از این بابت هیچ عذاب وجدانی ندارم.

بعضی وقتها به ستوه آمدم و تنهایی را با همه وجود حس کردم و مورد آماج بدترین تهمتها و ناسزا به خودم و خانواده ام قرار گرفتم، اما به خاطر نام بزرگ استقلال خم به ابرو نیاوردم و با تمام وجودم برای استقلال کار کردم و بدخواهان استقلال را به چالش کشیدم حتی به قیمت دشمن شدن و عداوت بسیاری از دوستان و گروه‌ها با من.

هر کاری هم که در این مدت انجام دادم وظیفه ام بوده که به عنوان معاون ورزشی باشگاه انجام دهم و اگر فراتر از آن هم عمل کرده ام به آن افتخار می کنم و منتی به استقلال و هواداران عزیزش که خودم بخشی از آنهام ندارم.

زمانی که حس کردم می توانم برای باشگاه استقلال منشا خیر و تلاش و پیش برنده باشم، در این تیم ماندم و وقتی دیدم که دیگر ماندنم به صلاح نیست، تصمیم به استعفا گرفتم.

حرف و سخن بسیار است هرچند که خیلی از حرفها و اتفاقات ناگفتنی است، اما ترجیح می دهم گفتنی ها را در کنفرانس مطبوعاتی بر زبان بیاورم و با شما بطور شفاف از اتفاقات و مشکلات استقلال صحبت کنم.

امیدوارم پس از کناره گیری من مشکلات استقلال حل شود ‌و این باشگاه بزرگ دوباره رنگ و طعم قهرمانی و افتخار را ببیند و بچشد. هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال، آوردن استراماچونی به ایران در این شرایط سیاسی و اقتصادی کار راحتی نبود، حضور او را در فوتبال ایران و باشگاه استقلال قدر بدانیم و از این مربی کاربلد و دوست داشتنی حمایت کنیم.

استراماچونی و تک تک بازیکنان استقلال، به حمایت حداکثری شما برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی احتیاج دارند و شک ندارم یکی از بهترین استقلال تاریخ را امسال شاهد خواهیم بود. عاشقتان هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرتواقای دکترخطیر,,شماوظیفه ات رابخوبی انجام دادی,دینت رابه استقلال اداکردی,به موقع اش هم ازاین باندبازی پابیرون نهادی,,,بعدهاهمین اقایان بایدافسوس شمارابخورند,,این افایان مدیرسالم نمی خواهند,من مطمین هستم اقای مصطفوی هم بزودی استعفاخواهد داد, ایشان هم فوتبالی هستن ویک عمربابااین رشته ورزشی کارکردن,حالا این باندبازی رامی بینندوقادربه تحمل این باندبازی نیستن,, ولی اقای مصطفوی اگرمی ماندی واین نامدیران راافشامیکردی خیلی بهتر بود, چرامیدان رابرای این نامسووین خالی میکنید؟ حق این است که بمانی واین چهره های غیرورزشی رابرای مردم افشامیکردی,,بااین بی مسوولین بایدمبارزه کرد,,اقای خطیرهم بایدمی ماندومیدان رابه این هاواگذارنمی کرد, حالاهرکس به اندازه توان خودمبارزه میکند,,اقای مصطفوی بمان وبااین موجودات مبارزه کن,چون تواهل ورزشی وازجنس فوتبالی ,

    • آرش

      امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید

    • بدون نام

      برای شما مدیر لایق و دلسوز بهترینها را آرزو میکنیم....
      عزیز در جامعه کنونی ، دلسوز و کاربلدی و صداقت کارساز نیست... باید خاین دزد و عضو یه گروه فاسد باشی تا باشی......!!!

      پاسخ ها

      • اس اس بزرگ

        قدر زر زگر شناسند قدر گوهر گوهری انشالله هرجا باشی پیروز و موفق باشیدوروزی برگردی که بتونی بدون دقدقه ودور از مافیای حال حاضر ورزشی کار سالم وورزشی انجام دهید یا حق

      • اس اس بزرگ

        قدر زر زگر شناسند قدر گوهر گوهری انشالله هرجا باشی پیروز و موفق باشیدوروزی برگردی که بتونی بدون دقدقه ودور از مافیای حال حاضر ورزشی کار سالم وورزشی انجام دهید یا حق

    • علی

      خوب شد رفتی برو خارج حال کن

    • بدون نام

      حیف از این دکتر خطیر که رفت اسدقلال
      امثال دکتر خطیر به درد تیمی که دلال ها حکومت می کنند نمی خوره

      پاسخ ها

      • اس اس بزرگ

        به لنگیا ربطی نداره اینم از خودتونه فکر کنم جاسوس اس اس خودشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج