جاباما
۸۹۰۵۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اصفهانیان: ویلموتس شرایط را درک می‌کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ویلموتس سرمربی متفاوتی است و شرایط را برای پرداخت نشدن دستمزدش درک می کند.

خبرگزاری فارس: فریدون اصفهانیان در گفت و گویی در مورد شرایط داوران لیگ برتر گفت: کلاس های پیش از فصل ناظران برگزار شد و اکنون نیز کلاس آموزشی پیش از فصل داوران در حال برگزاری است.

سطح مدرسان هر دو کلاس هم خیلی خوب و ممتاز بود. هر دو مدرس از فیفا آمده اند و همان مطالبی را که به داوران جام جهانی تدریس کردند برای داوران ما هم بیان می شود. امیدوارم داوران از این کلاس نهایت بهره را ببرند تا در فصل آینده شاهد قضاوت های بهتری باشیم.

اصفهانیان: ویلموتس شرایط را درک می‌کند

وی در مورد اینکه با جدایی او و حضور ممبینی در راس کمیته داوران چه شرایطی در داوری ایجاد شد گفت: از الان نمی شود در این مورد صحبت کرد. باید ببینیم چه شرایطی در مسابقات ایجاد می شود همانطور که گفتم کلاس آموزشی پیش فصل داوران با بهترین امکانات و بهترین مدرس ها و در هتلی 5 ستاره برگزار شد.

باید از آقای تاج رئیس و شکوری دبیر فدراسیون فوتبال که برای برپایی این کلاس تلاش کردند تشکر کنیم همچنین از سازمان لیگ که امکانات مناسب را برای برگزاری این کلاس مهیا کرد.

رئیس سابق کمیته داوران در مورد پرداخت نشدن مطالبات داوران از فصل گذشته گفت: شما می دانید که کشور ما تحت تحریم های ظالمانه قرار گرفته و فدراسیون فوتبال نمی تواند طلبش را از فیفا دریافت کند به همین دلیل مشکلاتی برای ما پیش آمده است.

مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به دنبال پرداخت شدن دستمزد داوران هستند. داوران از فصل گذشته 10 هفته دستمزد طلبکارند که قطعا با تلاش های مدیران ارشد فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد زمان آغاز لیگ برتر گفت: همانطور که جناب تاج گفتند باید شرایط لازم در ورزشگاه ها ایجاد شود تا بتوانیم لیگ برتر را شروع کنیم.

اینکه دوربین های مداربسته در ورزشگاه نصب شود، صندلی ها شماره دار شوند و بلیت فروشی الکترونیکی شوند مسایل مهمی هستند که باید در ورزشگاه ها به وجود بیایند. تا این اتفاق ها رقم نخورد زمانی برای شروع لیگ برتر مشخص نیست.

اصفهانیان در مورد مطالبات ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بخشی از مطالبات او پرداخت شد البته ویلموست مربی متفاوتی است و شرایط را بخوبی درک می کند. همه دیدید که چه مصاحبه های خوبی در مورد کشورمان انجام داد و کلی از ایران تعریف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخر تو چکاره هستی که در مورد مطالبات سرمربی حرف میزنی برو داوری محلات را داوری کنی بهتر. است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج