جاباما
۸۹۰۵۴۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله ۱۵۰میلیون دلاری به پوگبا

این روزها بزرگ‌ترین علامت سوال در خط میانی در بازار نقل و انتقالات فوتبال دنیا روی پوگباست.

فرهیختگان: این روزها بزرگ‌ترین علامت سوال در خط میانی در بازار نقل و انتقالات فوتبال دنیا روی پوگباست. کسی که تابستان قبل رهبری فرانسه در رسیدن به قهرمانی جام‌جهانی را برعهده داشت اما در باشگاهش آنقدر کم فروغ بود که کمتر کسی باور می‌کرد این هافبک میانی کم فروغ و بی‌انگیزه و عصبی که با مربیانش درگیر می‌شود، همان هافبک مقتدر و رهبر پیش برنده فرانسه برای رسیدن به قهرمانی جهان است.

از سال قبل که پوگبا با مورینیو به مشکل خورد و بعد هم نوبت به جدایی سرمربی مغرور سرخ‌پوشان شد، همه می‌دانستند امکان دارد این آخرین فصلی باشد که او در منچستر می‌ماند اما تا همین لحظه این انتقال نهایی نشده. با وجود اینکه بسیاری از تیم‌ها برای جذب پوگبا اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است.

دیروز «گل دات‌کام» از آمادگی رئال مادرید برای پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی به منچستر خبر داد تا این هافبک میانی جاه‌طلب و ماجراجو را مال خود کند. شکست سنگین رئال مادرید مقابل اتلتیکو احتمالا در راضی کردن پرز پیر برای امضا کردن چنین چکی کاملا کارساز بوده، خاصه اینکه بارسلونا رقیب آنها، در یکی از بزرگ‌ترین ترانسفرهای تاریخ، گریزمان را از شهر آنها ربوده‌اند و به تیم خود اضافه کرده‌اند.

رئال امسال بیشتر با ناکارآمدی مدیرانش در رد کردن بیل شناخته می‌شود تا با جذب کردن چند بازیکن جدید. مصدومیت سنگین و طولانی مدت آسنسیو را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که زیدان برای بازسازی روحیه تیم درهم شکسته شده‌اش توسط اتلتیکو، چقدر نیازمند خرید بزرگ است. این را هم در نظر داشته باشید آنها از اتلتیکویی هفت گل خوردند که تعداد زیادی از مردان کلیدی خود چون گودین، گریزمان و... را از دست داده بودند.

راویولا و دخالت‌های مجدد یکی از بزرگ‌ترین عوامل اثرگذار روی ترانسفر پوگبا

مدیر برنامه‌های طماع او راویولاست که اصرار دارد با انتقال پوگبا به هرتیم ثروتمندی، پول کلانی به جیب بزند. تلاش‌های او برای جدایی پوگبا یکی از عواملی است که احتمال ماندن او در منچستر را به‌شدت کمرنگ کرده است.

از سوی دیگر مصاحبه برادر پوگبا که یک بازیکن کمترشناخته‌شده‌‌ای است در روزهای اخیر به‌شدت اعصاب منچستری‌ها را به‌هم ریخته. گویا او نیز در راه انتقال به اسپانیاست و این موضوع این پرسش را در ذهن خبرنگاران ایجاد کرده که آیا دو برادر قراری برای بازی در یک کشور را دارند؟

زیدان پوگبا را می‌خواهد

عامل دیگری که می‌تواند برای انتقال پوگبا به رئال مادرید بسیار تسریع‌کننده باشد، علاقه زیدان به جذب کردن هموطن خود است. پوگبا دقیقا می‌تواند در رئال مادرید با قهرمانی چون زیدان کار کند و به موفقیت‌های جدید برسد.

تیم دیگری هم در راه است؟

از مدت‌ها پیش مشخص بود که یوونتوس قصد دارد تا پوگبا را به خدمت بگیرد. آنها البته هنوز علاقه خود به بازگرداندن پوگبا را اعلام می‌کنند اما باید دید که آیا توان پرداخت این پول و رقابت با رئال را دارند یا نه؟

از یک سو اعلام شده که آنها می‌خواهند دیبالا را بفروشند که می‌تواند بخشی از هزینه‌های انتقال پوگبا را فراهم کند. شاید حتی منچستری‌ها به لوکاکو برای پیوستن به اینتر اجازه بدهند تا جا برای دیبالا در این تیم باز شود. احتمال معاوضه دیبالا با پوگبا( البته با پرداخت مبلغ اضافه قرارداد) هم هست با این حال در این لحظه و بنا بر گزارش «گل دات‌کام»، رئال با ۱۵۰ میلیون یورو جدی‌ترین گزینه جذب پوگباست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      پوگبا با بازی تاخیریش بدرد رئال نخواهد خورد

      پاسخ ها

      • ستاره ی شب

        برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج