۸۹۰۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رنجبری: تأخیر در شروع لیگ اذیت‌کننده است

مهاجم گل‌گهر سیرجان گفت:‌ قرعه‌کشی لیگ هنوز انجام نشده و تیم‌ها سردرگم هستند.

خبرگزاری فارس: پیمان رنجبری در خصوص تجربه حضور در اردوی تیم ملی گفت: تجربه جدیدی برای همه بود به جز دو سه بازیکن که پیش از این به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند. خبر شوکه‌کننده‌ای بود و انتظار آن را نداشتم باید تشکر ویژه‌ای از ویلموتس و هم فدراسیون فوتبال کنم که این فرصت را به ما دادند.

رنجبری در ادامه گفت:‌ تمرینات خوبی را انجام دادیم و یک بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم. این اردو بیشتر برای آشنایی بود. سرمربی تیم ملی هم به ما گفت این اردو برای این است که ما با یکدیگر آشنا شویم ما شما را زیر نظر داریم تا اگر در آینده در لیگ خوب کار کنید شما را دوباره به تیم ملی دعوت کنیم و فضای تیم ملی برای شما ناآشنا نباشد. در کل فضای خوبی بود جای امیدواری دارد که بازیکنان لیگ یک و لیگ برتر می‌توانند بیشتر تلاش کنند تا در آینده در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی در خصوص نوع کار سرمربی تیم ملی ایران گفت: ویلموتس از نظر فنی مربی خیلی خوبی است او پیش از این سرمربی تیم ملی بلژیک بوده است. بیشتر روی کار هجومی تأکید دارد و دوست دارد که تیمش مدام در حمله باشد. او دوست دارد ما با نفرات بیشتری در باکس حریف حضور داشته باشیم. ضمن اینکه او یک ویژگی خیلی خوب دارد؛ همه بچه‌ها را زیر نظر داشت و حتی بازیکنان تیم امید را هم زیر نظر داشت. او مربی تک‌بعدی نیست و به همه بها می‌دهد.

رنجبری در خصوص مصدومیتی در اردوی تیم ملی برای او به وجود آمد، گفت: متأسفانه نمی‌دانم چه شد که در بازی با امیدها در دقیقه ۸۰ زیر من خالی شد و کمرم چرخید. روند بهبودی خوبی را در پیش گرفتم باید از دکتر شهاب و دکتر خانلری تشکر کنم که به من خیلی رسیدگی کردند. ۵-۶ روز در آنجا ماندم و درمانم را پیگیری کردم. در حال حاضر هم با برنامه‌ای که بگوویچ داده کار می‌کنم تا اینجا در تمرینات گروهی نبودم اما ان‌شاءالله اگر اتفاق خاصی نیفتد در چند روز آینده به تیم اضافه می‌شوم و خوشبختانه فکر می‌کنم از ابتدای لیگ برتر بتوانم بازی کنم.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در خصوص شرایط حال حاضر این تیم عنوان کرد: شک نکنید گل‌گهر در مسابقات امسال لیگ برتر تیم خوبی خواهد بود. با توجه به اینکه تمرینات اول فصل وینگو خیلی سخت است فشار زیادی به بازیکنان می‌آید و همین خاطر ممکن است بدن‌ها دیر برگردد. سال‌ گذشته هم در بازی‌های دوستانه یک برد نداشتیم ولی در طول فصل بدن‌ها آزاد شد و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. به نظرم امسال هم چنین اتفاقی می‌افتد و گل‌گهر سیرجان جایگاه خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.

رنجبری در مورد شرایط خودش در گل‌گهر گفت: من هدفم کمک کردن به تیم است و خیلی امیدوار هستم امسال بتوانم بهتر از سال گذشته کار کنم و مثمر ثمرتر باشم. مسلماً هر مهاجمی در اول فصل به این فکر می‌کند که چقدر گل می‌زند اما به هر حال باید وارد مسابقات شویم تا ببینیم چه می‌شود. در کل این قول را می‌دهم که بهتر از سال گذشته باشم.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند گل‌گهر امسال چه جایگاهی را در لیگ برتر به دست می‌آورد، گفت: قطعاً تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ... که عقبه خوبی دارند و تجربه زیادی از حضور در لیگ برتر دارند و با توجه به پشتوانه‌ای مالی که دارند و حمایت‌هایی که از آنها می‌شود کار را برای ما سخت می‌کند اما در کل تیم‌هایی مانند تیم ما که جوان‌های خوبی در اختیار دارد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما امسال برای اولین‌بار در لیگ برتر هستیم ولی تمام سعی‌مان این است که به امید خدا رتبه تک رقمی را به دست بیاوریم.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در مورد شرایط و سطح لیگ نوزدهم گفت:‌طبیعتاً رفته رفته سطح لیگ در هر سال بهتر می‌شود شما لیگ سال گذشته را نمی‌توانید با لیگ شش سال قبل مقایسه کنید هرچه جلوتر برویم لیگ پویاتر می‌شود و مربیان و بازیکنان خوبی معرفی می‌شوند امسال هم فکر می‌کنم سطح لیگ بهتر خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا مربیان خارجی که امسال به لیگ برتر آمدند می‌توانند به پیشرفت فوتبال ایران کمک خوبی کنند، گفت: بله می‌توان این را پیش‌بینی کرد استراماچونی از ایتالیا آمد و همچنین کالدرون یک مربی با تجربه آرژانتینی است ضمن اینکه مربیانی مانند اسکوچیچ و دنیزلی هم در لیگ امسال حضور دارند اما به هر حال مربیان خوب داخلی هم از نظر فنی چیزی از آنها کمتر ندارند آمدن مربیان خارجی به فوتبال ایران کمک می‌کند ما هم مربی خوبی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر خواهد داشت چرا که تجربه زیادی در فوتبال ایران دارد.

رنجبری در خصوص تأخیر به وجود آمده و برای شروع لیگ برتر گفت: این مسئله قطعاً اذیت‌کننده است هنوز قرعه‌کشی لیگ انجام نشده و تیم‌ها سردرگم هستند. آنها نمی‌دانند با چه تیمی بازی دوستانه برگزار کنند و نمی‌دانند در شروع لیگ با چه تیمی بازی دارند اما برای من خیلی بهتر بود چون مصدومیت دارم اما برای کل تیم و همچنین تیم‌های دیگر بی‌برنامگی خاصی ایجاد کرده در کل تأخیر شروع لیگ وضعیت عجیب و غریبی را به وجود آورده است.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم لیگ برتر رفته رفته بهتر می‌شود ما هر چقدر از گذشته درس بگیریم در آینده بهتر می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم امیدوارم امسال بهتر از سال‌های گذشته مسابقات برگزار شود فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها خطاهای گذشته را برطرف کنند تا ان‌شاءالله امسال لیگ کم حاشیه و بسیار خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج