جاباما
۸۹۰۵۶۸
۴ نظر
۵۰۳۰
۴ نظر
۵۰۳۰
پ

سوء‌استفاده سازندگان «شب‌نشینی» از‌ «دورهمی»

بعد از این که رامبد جوان کانال رسمی برنامه «خندوانه» را در تلگرام، به نام مجموعه پویانمایی‌های «نی نی و دادا» تغییر داد حالا نوبت مهران مدیری است که کاربری صفحه رسمی اینستاگرام برنامه تلویزیونی «دورهمی» را به صفحه مربوط به برنامه جدیدش در شبکه نمایش خانگی به نام «شب‌نشینی» تغییر دهد!

خراسان نوشت: بعد از این که رامبد جوان کانال رسمی برنامه «خندوانه» را در تلگرام، به نام مجموعه پویانمایی‌های «نی نی و دادا» تغییر داد حالا نوبت مهران مدیری است که کاربری صفحه رسمی اینستاگرام برنامه تلویزیونی «دورهمی» را به صفحه مربوط به برنامه جدیدش در شبکه نمایش خانگی به نام «شب‌نشینی» تغییر دهد!

شگرد تازه‌ای برای تبلیغات

این اقدام تازه، پس از آن است که «دورهمی» با امکان استفاده از آنتن و مخاطب فراگیر تلویزیون، هویت و مخاطب گسترده‌ای یافت و حالا با همان شمایل، به نمایش خانگی کوچ کرده تا تهیه‌کننده و حامی مالی، سود بیشتری به جیب بزنند. صفحه اینستاگرامی «دورهمی» با ۳۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده، به دلیل پخش این برنامه در تلویزیون و با استفاده از تبلیغات رایگان در تلویزیون، موفق شده به راحتی در طول زمان کوتاهی بیش از ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده واقعی جذب کند، بنابراین استفاده از آن صفحه برای تبلیغ فعالیت‌های جدید مهران مدیری در مدیومی غیر از تلویزیون، اقدام عجیب و نادرستی است. علاوه بر این تغییر، پس از پایان برنامه «دورهمی»، مدت‌ها بود که این صفحه، با همان نام و نشان «دورهمی» وجود داشت و برای سریال نمایش خانگی «هیولا» تبلیغات می‌کرد.

ماجرای تغییر کانال «خندوانه» و بازگشت آن

ماجرای این تغییر کاربری، ابتدا از رامبد جوان شروع شد. او حدود یک هفته قبل، در حالی که همچنان به علت حواشی تولد فرزندش در کانادا مورد انتقاد بود، ناگهان کانال رسمی تلگرامی «خندوانه» را با ۵۰ هزار عضو، به نام «نی نی و دادا» تغییر داد و پویانمایی‌های پروژه شخصی‌اش را منتشر کرد. اما طولی نکشید که رامبد جوان به علت استفاده از این کانال به نفع پروژه شخصی‌اش، مورد انتقاد مردم و رسانه‌ها قرار گرفت و در اقدامی قابل توجه، خیلی زود تصمیم گرفت اوضاع را به حال قبل برگرداند. پست‌های مربوط به پویانمایی «نی نی و دادا» حذف شد و نام کانال هم به «خندوانه و جناب‌خان» تغییر یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تقصیر صدا و‌سیماست که اینا رو فراری داد

    • بدون نام

      منت اینا رو نکشید برنامه های خوب و سرگرمی با این همه افراد طناز و حرفه ای دارید بند کردین به اینا ولشون کنین

    • بدون نام

      اینا از تلویزیون معروف و محبوب شدن و حالا برا ملت طاقچه بالا میذارن

    • بدون نام

      طوری میگی برای سود بیشتر رفت شبکه نمایش خانگی که انگار مدیری نخواست..
      خودتون جلوی پخش سری جدیدشو گرفتین به این زودی یادتون رفت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج