جاباما
۸۹۰۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«دیبالا» به یونایتد نخواهد رفت

یووه و یونایتد بر سر تعویض دیبالا و لوکاکو به توافق رسیدند، اما بازیکن آرژانتینی حاضر نیست در ازای دستمزد پیشنهادی یونایتد به این تیم برود.

خبرگزاری مهر: نقل و انتقالات تابستانی به مرحله حساسی رسیده و تیم‌های اروپایی سعی‌شان را می‌کنند تا قبل از به پایان رسیدن زمان و آغاز فصل جدید بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.

یکی از ترانسفرهای احتمالی جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس است و در روزهای اخیر مدام این بازیکن به تیم‌هایی توسط مطبوعات نسبت داده شده است. مشتری این بازیکن منچستریونایتد است که سعی دارد او را با روملو لوکاکو تعویض کند.

طبق ادعای گاتزتادلو اسپرت یونایتد ۸۳.۵ میلیون یورو برای لوکاکو می‌خواهد و یوونتوس هم اعلام کرده رقم درخواستی‌شان برای دیبالا همین مقدار است. به همین دلیل احتمال می‌رود جابه‌جایی این دو بازیکن صورت گیرد.

گفته می‌شود تیم ایتالیایی مشکلی با این ترانسفر ندارد، اما خود دیبالا نظر دیگری دارد. بازیکن آرژانتینی حاضر نیست در ازای دستمزد کمتر از سالی ۹ میلیون یورو ایتالیا را ترک کند. این درخواست او باعث شده تا یونایتد زمانی را برای بررسی شرایط بخواهد و البته تحلیل این است که تیم انگلیسی به سختی حاضر به پرداخت چنین رقمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج