۸۹۰۶۵۷
۵۱۸۶
۵۱۸۶
پ

موسسه «ماه مهر» پس از ۱۴ سال تعطیل شد

موسسه ماه مهر بعد از ۱۴ سال فعالیت در زمینه آموزش هنر به دلیل مشکل در تامین محل و محقق نشدن تقاضای کمک در تامین آن یا اختصاص وام کارآفرینی تعطیل شد.

خبرگزاری صبا: مژگان والی پور رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری «ماه مهر» خبر تعطیل شدن این موسسه را تایید کرد.

موسسه ماه مهر در بیانیه ای که به دنبال تعطیلی این موسسه آموزشی هنر منتشر کرده است، آورده است: «موسسه ماه مهر بعد از ۱۴ سال فعالیت مستمر در زمینه آموزش هنر به دلیل عدم امکان تامین محل و محقق نشدن تقاضای کمک در تامین آن یا اختصاص وام کارآفرینی، طی ۱۴ سال گذشته برای خرید محل از سوی مراجع ذیربط و همچنین افزایش هزینه های نامتعارف اداره فضا و تامین نیروی انسانی (شامل هفت نفر نیروی تمام وقت و پنج نفر نیروی پاره وقت)، به ویژه در دو سال گذشته که با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی شاهد آن هستیم،

موسسه «ماه مهر» پس از ۱۴ سال تعطیل شد

بر این مبنا و با توجه به کوشش چهارده ساله در تامین کسری تراز مالی، ضمن عرض سپاس و ابراز مراتب ادب و قدردانی از اعتماد هنرجوان، همگامان استادان بزرگی که افتخار همراهی شاه را با ماه مهر داشتیم و همکاران دوست داشتنی کادر اجرایی که اگر عشق آنها به کارشان نبود، ماه مهر اینگونه پرآوازه نمی شد، بر این باوریم که موسسان و هیات مدیره به سهم توانایی خویش مسئولیت شان را در پیشبرد هنر این سرزمین با عنوان ماه، مهر به فرجام رسانیده است. تعالی هنر ایران آرزوی ماست.»

این موسسه همچنین اعلام کرده است که «ماه مهر» به برنامه های نمایشگاهی خود تا آخر شهریورماه و برنامه های آموزشی تا پایان مهرماه متعهد است.

سنگ بنای ماه مهر برای نخستین بار توسط الهه جواهری مدیر نگارخانه الهه، آریا اقبال مدیر نگارخانه آریا و مژگان والی پور مدیر نگارخانه والی در بهمن ماه ۱۳۸۴ نهاده شد و سپس با گسترش دامنه هیات علمی خود و با یاری هنرمندانی مانند آیدین آغداشلو، پرویز تناولی، علیرضا سمیع‌آذر، حمید سوری، محمد غفوری، نیلوفر قادری‌نژاد و نصرت الله مسلمیان به عنوان هیات مدرسان توانست مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی ارایه کند که نیازهای فرادانشگاهی دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های هنری کشور را در کنار علاقه‌مندان آزاد و خود آموخته هنر، برآورده کند.

افرادی چون مونا پاد (مجسمه ساز و مدرس)، حامد رشتیان (مجسمه ساز)، بهداد لاهوتی (مجسمه ساز) از جمله دانش آموختگان این موسسه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج