۸۹۰۶۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استیلی: ویلموتس ارتباط خوبی با تیم‌های پایه دارد

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت: اردوی کرواسی ما منتفی شده ولی همه برنامه‌ریزی‌های تیم بر اساس قرعه‌کشی انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان: حمید استیلی در خصوص لغو اردوی تیم فوتبال امید اظهار داشت: قرار بود در ماه جاری اردو برگزار کنیم، اما به دلیل اینکه هنوز لیگ برتر شروع نشده، اردوی تیم ما هم لغو شد. پیش از این برنامه‌ریزی شده بود که بین هفته دوم و سوم اردوی تیم امید برگزار شود، اما با توجه به مشکلاتی که در زمان آغاز لیگ و فشردگی بازی‌ها پیش آمد نمی‌توانیم این اردو را برگزار کنیم.

وی افزود: احتمالا اردوی بعدی ما در شهریور است و با توجه به اینکه در این ماه یک «فیفادی» داریم، برنامه‌ریزی کردیم تا با تیم ازبکستان دیداری تدارکاتی داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال امید درباره انتخاب دستیار خارجی برای فرهاد مجیدی گفت: مجیدی به اسپانیا رفته است تا با گزینه‌های مورد نظر صحبت و توافق اولیه کند. البته پیش از این قرار بود یک مربی بدنساز اسپانیایی به ما اضافه شود، اما با توجه به اینکه دیگر نیازی به این مربی نیست، تصمیم گرفتیم یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی را به تیم بیاوریم.

استیلی در مورد برنامه‌های بعدی تیم امید تصریح کرد: قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک قرار است در ماه مهر برگزار شود و در تلاش هستیم ۲ بازی برگزار کنیم. البته اردوی کرواسی ما منتفی شده و در ماه آبان به اندونزی می‌رویم. البته همه برنامه‌ریزی‌های ما بر اساس قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس و حضور کالدرون روی نیمکت این تیم، گفت: کار کالدرون خیلی سخت است، ولی همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند یک تیم قوی را برای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به میدان بفرستند. پرسپولیس در نقاطی که نیاز داشت بازیکن جذب کرد، اما هماهنگی این تیم با توجه تغییرات کمی زمان‌بر و سخت است. این تیم امسال باید در ۳ جام بجنگد و امیدوارم موفق باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با حضور ویلموتس در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که ویلموتس آمده هم ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داشته و هم تعامل خوبی با فدراسیون. البته مهم‌تر اینکه بازی تیم ملی و تیم امید هم خیلی مهم بود که برگزار شد. به اعتقاد من ارتباط خوبی بین طرفین است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج