جاباما
۸۹۰۷۱۵
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بیات: من ویلموتس را از تیم ملی بلژیک برکنار کردم

ویلموتس می تواند با تیم ایران موفق شود؛ او می تواند بازیکنان تیم را دور یک امید بزرگ جمع کرده و یک تیم منجسم و قدرتمند بسازد.

ورزش سه: اینکه رئیس فدراسیون یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال جهان یک ایرانی است خبر جالب و حتی شگفت انگیزی به حساب می آید. مهدی بیات یک ایرانی ۴۰ ساله و موفق در عرصه مدیریت و ورزش است که توانسته در فوتبال بلژیک و در مدیریت ورزشی پله های ترقی را طی کرده و اکنون همزمان علاوه بر مدیرعاملی باشگاه شارلوا ، ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را هم به عهده دارد. او در کودکی به همراه خانواده اش ابتدا به فرانسه و بعد از آن به بلژیک رفتند. او در فوتبال بلژیک به عنوان مدیر اجرایی و سپس مدیرعامل و سهامدار باشگاه شارلوا در فوتبال بلژیک مطرح و بعد از آن به پست ریاست فدراسیون فوتبال این کشور رسید.

مهدی بیات امروز گفت و گویی را با "رادیو تهران" داشت در رابطه با حضورش در در فدراسیون فوتبال بلژیک گفت:«من از سیزده سال پیش در باشگاه شارلوا کارم را شروع کردم و هفت سال پیش تصمیم گرفتم که این باشگاه را بخریم. بعد از آن مدیرعامل شارلوا شدم و بعد از دو سه سال از من خواستند که مسئولیت لیگ حرفه ای بلژیک را به عهده داشته باشم. همچنین دوسال و نیم مسئول تیم ملی بلژیک بودم و بعد از این بود که برای فدراسیون رای گیری شد. باشگاه ها معتقد بودند که وقتش رسیده که من مسئولیت ریاست فدراسیون را بگیرم و این اتفاق هم افتاد.»

او درباره اینکه در مسیر رسیدن به ریاست فدراسیون رقبایی هم داشته گفت:« من دو رقیب داشتم که یکی از آن ها بعد از حضور من کنار کشید و من با یک رقیب ادامه دادم. در نهایت هم از ۲۲ رای ۱۵ رای مال من بود.»

بیات در ادامه درباره حضور مارک ویلموتس در فوتبال ایران و اینکه آیا با او در ارتباط است گفت:« نه من آقای ویلموتس در ارتباط نیستم و وقتی مسئول تیم ملی شدم بعد از دو سال و نیم به این نتیجه رسیدم که وقتش است که ویلموتس از هدایت بلژیک کنار برود و روبرتو مارتینز را به جای او آوردیم. البته میانه ام با ویلموتس خوب است و ته دلم دوست دارم که بتواند با ایران به موفقیت برسد.»

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک در ارتباط با اینکه آیا ویلموتس می تواند با ایران موفق شود گفت:« بله او صددرصد می توان موفق شود چرا که می تواند توانایی های صددرصدی از بازیکنان را بیرون بیاورد. او واقعا یک تیم می سازد و بازیکنان را دور یک "امید" جمع می کند و مطمئن هستم که با کیفیتی که بازیکنان ایرانی دارند می توانند با ویلموتس خیلی جلو بروند.»

او در این رابطه که آیا حضور همزمانش در باشگاه شارلوا و فدراسیون فوتبال مشکل ساز نمی شود گفت:« دشواری هایی وجود داشت و البته یکسری حسادت ها نیز وجود دارد، شاید برای من هم کمی ریسک به حساب می آمد اما خب باشگاه ها می دانند که من از پوزیشنی که دارم سوء استفاده نمی کنم.»

بیات: من ویلموتس را از تیم ملی بلژیک برکنار کردم

عاشق ایران هستم

بیات در ادامه صحبت هایش در این رابطه که آیا دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند گفت:«خیلی دوست دارم به عنوان کسی که عاشق ایران است به فوتبال ایران کمک کنم اما واقعیت این است که من انتظار ندارم که به کسی درس بدهم یا بگویم چکار کنند. من در اختیار هستم و اگر کسی کمک بخواهد من با کمال میل کمک خواهم کرد.ایران مملکت من است و عاشق ایران هستم و هرکاری بتوانم انجام می دهم.»

او درباره اینکه چرا بازیکنان ایرانی توسط او به بلژیک رفتند گفت:« ایران مملکت فوتبال است و بازیکن زیادی دارد. یکسری مشکلات داریم و در سه چهار سال که بازیکن ایرانی آوردیم کیفیت خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. تنها مشکلی که هست تطبیق پذیری است.»

مدیرعامل باشگاه شارلوا درباره شرایط دو بازیکن ایرانی این تیم که در بازی دوستانه آخر برابر خنت به میدان نرفت گفت:«قلی زاده تازه جراحی کرده و یواش یواش برمی گردد و می تواند از هفته دیگر بازی کند. او در بازی قبلی کمی بازی کرد اما چون درد داشت ریسک نکردیم.دلفی هم مصدومیت جزئی داشت و از هفته دیگر می تواند بازی کند.»

او درباره کیفیت بازیکنان ایرانی هم گفت:« کیفیت بازیکنان ایرانی در حد اروپایی است اما از لحاظ بدنی و مسایل تاکتیکال باید بیشتر آموزش بگیرند. اما موضوع این است که در باز شود. آمدن کاوه رضایی خیلی مهم بود، او آمد کار کرد و خودش را نشان داد و در را در شارلوا برای بقیه بچه ها باز کرد. دیروز هم که میلاد محمدی در بازی دوستانه ما برابر خنک برای حریف به میدان آمد عملکرد خیلی خوبی داشت. »

او ادامه داد:« تنها مشکلی که وجود دارد این است که بازیکنان ایرانی مشکل نظام وظیفه دارند و اگر برای بازی تیم ملی به ایران بیایند با مشکل خروج از کشور مواجه می شوند. فدراسیون فوتبال باید این را حل کند چرا که این بازیکنان نماینده ایران هستند و ما باید کمک کنیم که به فوتبال اروپا بروند.»

بیات: من ویلموتس را از تیم ملی بلژیک برکنار کردم

بلژیک می تواند قهرمان اروپا شود

رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک درباره شرایط تیم ملی این کشور هم گفت:«من دو سال و نیم قبل از آن مسئول تیم ملی بلژیک بودم و تیم را می شناسم. بلژیک بازیکنان خیلی خوبی دارد و الان در رنکینگ جهانی فوتبال در رده اول قرار گرفته و می تواند در رقابت های جام ملت های اروپا به مقام قهرمانی برسد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون فوتبال ایران پیام تبریکی داشته است گفت:«نه متاسفانه هنوز هیچ تماسی نداشتم. احتمالا سرشان شلوغ است و امیدوارم به زودی با هم تماس بگیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      دمت گرم پرچمت بالاست کاش شما تو ایران بودی این تاج و این وزیر لنگی گورشون رو گم میکردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش ایران بودی این فرهاد مجیدی رو از فوتبال ایران سوت میکردی بیرون فتحی رو میفرستادی گاری چی بشه برای هواداران استقلال هم کلاس شعور فوتبالی میزاشتی یه جام مفتی هم بهشون می دادی مثل اینکه پماد درمانی و آب درمانی جواب نمیده

      • کاربر ۶۶۶۶۶۶

        صد در صد با نظر دوست بی نام که پاسخ این طرفدار کیسه را داد موافقم. آقای بیات شما باعث افتخار فوتبال ایران هستی و همین که به بازیکنان ایرانی کمک میکنی که به فوتبال اروپا بیایند یک دنیا ارزش دارد. آرزوی موفقیت برای شما و تمام ایرانیهایی که عاشق ایران هستند میکنم چون خودم عاشق ایران و ایرانی موفق و با شعور هستم.

      • بدون نام

        تبریک میگم واقعا اگه همان طور که ميگي عاشق ایران هستی باتیم ملی ایران بازی دوستانه بکنید، تا منت بنگلادشی فدراسیون فوتبال ایران نکشه

      • ابی ادی

        این کاربر بدون نام لنگی و بعدش کاربر ۶ تا سوراخ ، ظاهرن بدجور ترسیدن.
        البته حق دارید ، مافیای کثیف سرخ دستش رو شده.
        باند بازی ها معلوم شده.
        حمایت فدراسیون و شخص وزیر معلوم شده.
        سوم شدنتون تو جام شهدا هم یه طرف دیگه.
        خلاصه که اگه آقای بیات ایران بودن ، تیم لنگ سوت میشد تو تاریخ

    • بدون نام

      جالب است در تمام دنیا از نیروهای مهاجر ایرانی در بالاترین سطوح مدیریتی استفاده میشود و مدیریت ورزش و کلا همه بخشهای کشور ما در اختیار یک عده خواص و ناورزشی و غیر متخصص است واقعا چرا تاکی باید اینها را دید و حسرت خورد

    • بدون نام

      اگه ایران بودی الان درگیر محسن فروزان و زنوزی بودی

    • یاعلی

      آقا ما به شما تبریک میگیم.پرچم ایران بالانگه داشتی.خوش اٌمدظاهر وباطن ایرانی بودنت سرجاشه.

    • کم حرف

      هموطنان هول نشید بعدا ادعای ایرانی وعاشق ایران بودن این اقا معلوم میشه عجله نکنید کار شیطانه

    • فرشاد

      در جواب این دوستهای لنگی بگم ای کاش ایران بودی و‌جلوی این رانت و تقلب و کثافتکاری های این لنگی ها و و زیر لنگیشونو میگرفتی تا اینهمه پر رو خرف مفت زن نمیشدن...عجب رویی هم دارن

    • ناشناس

      اینجا نیستی تا ببینی این لنگی ها چه کثافت کاری راه انداختن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره راست میگی اینجا نیست به ستاره های قلابی شما بخنده اینجا نیست ببین 4سال رنگ صدر جدول ندیدید متو هم شدیدید دوچرخه سواران کیسه کش

    • @

      آقای بیات اصالتا اراکی هستن (جد ایشون موسس مدرسه صمصامیه بیات هست) با آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان. به نظرم ایشون هیچوقت نباید خودشون رو درگیر مدیریت ورزشی در ایران بکنند چون کار کردن تو ایران به هیچ وجه آسون نیست. اگه بیان ایران یک سال نشده از عرش به فرش کشیده میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج