۸۹۰۸۳۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

خداحافظی بازیکن اسبق استقلال از دنیای فوتبال

محسن یوسفی هافبک اسبق استقلال و بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مدال: محسن یوسفی هافبک اسبق استقلال و بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

محسن یوسفی با انتشار متنی احساسی از دوران حضورش در فوتبال به نیکی یاد کرد و بازی در استقلال را آرزویی قلمداد کرد که به آن رسیده است.

امروز یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. خداحافظ فوتبال. این شروع نامه محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال تهران است که حالا پس از سال ها و حضور در تیم های مختلف، تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفته است.

محسن یوسفی دو فصل پیش بود که از تیم فوتبال پدیده مشهد به گسترش فولاد تبریز پیوست و شاگرد فیروز کریمی شد. این بازیکن ۳۵ ساله طی دو فصل گذشته با پیراهن این تیم تبریزی راهی میدان شد؛ ۱۹ مرتبه برای این تیم بازی کرد و ۲ بار هم گل زد.

متن نامه احساسی یوسفی به شرح زیر است:

« امروز یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. خداحافظ فوتبال. آویختن کفش ها برای هیچ بازیکنی کار ساده ای نیست. می گویند فوتبالیست ها دوبار می می میرند. برای من اما فوتبال معجزه زندگی بود و امروز با رضایت خاطر، فصلی از زندگی ام را می بندم. فوتبال مرا به بزرگترین آرزویم که بازی در استقلال بودم رساند.

خاطرات حضور در استقلال برای من آنقدر ارزشمند است که خود را یکی از خوشبخت ترین افراد می دانم. برای یک جوان شهرستانی که فوتبالش را از روستاهای چمستان شروع کرده و در ادامه در سن ۲۲ سالگی بازی در ورزشگاه آزادی با پیراهن استقلال را تجربه کرده است، معجزه فوتبال یک هدیه الهی است.

خدا را شکر می کنم که در سال های حضور در سطح اول فوتبال ایران، توانستم ۵ فصل برای تیم محبوبم بازی کنم. جا دارد یادی کنم از تیم دوشت داشتنی شموشک و معمار این تیم مرحوم مهندس درویش که با سرمایه شخص اش بستری فراهم کرد که من و امثال من به فوتبال ایران معرفی شوند.

در ادامه استقلال، صبای قم، سایپا، نفت تهران، ملوان، پدیده و ماشین سازی دیگر تیم هایی بودند که زندگی ورزشی من را شکل دادند. خودم را مدیون هواداران این تیم ها به ویژه هواداران استقلال می دانم. انها تا ابد در قلب من خواهند بود. محسن یوسفی همیشه یکی از آنها بوده و هست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      ایشالاه همیشه موفق باشی داداش

    • ss

      حق نگهدارت اس اسی

    • مهدی

      جناب آقای یوسفی عزیزبازیکن ارزشمندوبی حاشیه استقلال انشالله همیشه موفق باشی

    • شمس

      خداحافظت باشد مرد یخی آبی ها

    • شمس

      خداحافظت باشد مرد یخی آبی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج