۸۹۰۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هافبک استقلال مازاد بودنش را تکذیب کرد!

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به بازیکن جوان تیمش اعلام کرد که شاید در این فصل بازی زیادی به او نرسد و این می‌تواند به معنای جدایی این بازیکن باشد.

ورزش سه: آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به بازیکن جوان تیمش اعلام کرد که شاید در این فصل بازی زیادی به او نرسد و این می‌تواند به معنای جدایی این بازیکن باشد.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه آندره‌آ استراماچونی به رضا آذری هافبک این تیم اعلام کرده که برای فصل بعد به دنبال تیم جدیدی باشد.

هافبک استقلال مازاد بودنش را تکذیب کرد!

این بازیکن، اما امروز و بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «آقای استراماچونی مثل یک مربی حرفه‌ای با من صحبت کرد و گفت در پستت رقیب زیاد داری و شاید در طول فصل دچار مشکل شوی و نتوانی زیاد بازی کنی.

من بعد از این حرف، سه چهار روزی هم با تیم تمرین کردم و بعد به خودم آمدم دیدم شرایط خوبی در تیم ندارم؛ به همین دلیل امروز آمدم پیش آقای فتحی و صحبت پدر و پسری داشتیم وقرار شد ایشان برای من تصمیم بگیرند.»

او افزود: «من جوان و ملی پوش هستم و برای اثبات خودم باید بازی کنم.» او درباره اینکه به دلیل بازی نکردن در بازی‌های تدارکاتی قصد رفتن دارد گفت: «من زمان آقای شفر هم بازی نکردم در حالی که به نظر خیلی‌ها لیاقت بازی کردن داشتم. با اینحال صحبتی نکردم.»

او درباره جدایی اش هم گفت: «جدایی ام از استقلال قطعی نیست، یک حرفی بین من و استراماچونی بوده است. من از یازده سالگی در استقلال بودم و الان ده سال است که اینجا هستم.

واقعا باعث افتخارم است؛ خیلی‌ها را دیدم، منصورخان خدابیامرز را دیدم که به سرم دست کشید. امروز هم جلسه خوبی با آقای فتحی داشتم و تا فردا از من فرصت گرفتند.»

او با تکذیب اینکه در لیست مازاد استقلال است گفت: «اگر در لیست مازاد بودم به من می‌گفتند. من در تمرینات بودم و ایشان شرایط را به من گفت و بعد از فکری که کردم به این نتیجه رسیدم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم از بازیکنان جوان که همه دارن میرن،خدا به داد استقلال برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج