جاباما
۸۹۰۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جنجال‌های مدیریتی در استقلال بالاخره تمام شد؟

استقلال طی روزهای اخیر از لحاظ مدیریتی به شدت درگیر حواشی مختلف بوده است.

خبرآنلاین: استقلال طی این چند وقت اخیر دو شکل کاملا متفاوت را در دو لایه فنی و مدیریتی اش تجربه می کند. قسمت فنی تیم به رهبری آندره آ استراماچونی روزهای آرامی را می گذراند و خود را برای حضور در لیگی که هنوز تاریخ شروعش معلوم نیست آماده می کند.

اما در سطح مدیریت داستان کاملا متفاوت است و استقلال روزهای پر تنشی را طی مدت اخیر پشت سر گذاشته است. تنشی که شاید بخش قابل توجهی از آن ریشه در انتصاب های امیرحسین فتحی،مدیرعامل این باشگاه داشته باشد.

پس از اینکه محمدحسین زرندی،مدیر رسانه ای آبی ها از سمت خود کنار رفت،فتحی برای جانشینی او حامد حاجیلو را در نظر گرفت و سمت مدیریت روابط عمومی باشگاه را به او سپرد. حاجیلویی که که نشست خبری استراماچونی را هم مدیریت کرد اما همان زمان هم پرسش هایی جدی در مورد نحوه حضور او در استقلال به گوش رسید و خیلی ها معتقد بودند فتحی باید به گزینه های بهتر فکر کند.

در ادامه اما چالش های مدیریتی استقلال به اینجا ختم نشد و استعفای علی خطیر قسمت بعدی این ماجرا بود. خطیر که طی مدت زمان حضورش در استقلال چهره ای فعال نشان داده بود و رد پایش در تمام اقدامات و تصمیمات مدیریتی باشگاه دیده می شد،بعد از اینکه با وینفرد شفر به اختلافی عمیق خورد و در نهایت زمینه ساز حضور استراماچونی در ایران شد و دست آخر هم توانست پرونده پروپئیچ را در فیفا حل کند،از پست معاونت ورزشی باشگاه استقلال استعفا داد. استعفایی که ابتدا مشکلات خانوادگی عنوان شد اما در ادامه خود علتش را جلوگیری از ضربه خوردن تیم محبوبش اعلام کرد.

این اما پایان داستان استقلال در چارت مدیریتی نبود. انتصابی دیگر از سوی امیرحسین فتحی یک بار دیگر آتش تنش و اختلاف را در اطراف اردوگاه آبی روشن کرد. آن هم جایی که مدیرعامل تیم، با اضافه کردن یک پست مدیریتی در باشگاه به نام "معاونت فرهنگی و امور رسانه ای" وحید ایمانی را برای این سمت برگزید.

وحید ایمانی که به سبب موضع گیری های سیاسی خود مورد توجه همه قرار گرفت و بلافاصله عده ای به مخالفت با او و عده ای هم به حمایت از او برخاستند اما در این میان نکته قابل توجه این بود که این انتصاب با کدام منطق و دلیل صورت گرفت و فرد انتخاب شده چه رزومه دقیق و روشنی در حوزه فرهنگ و رسانه داشت و برنامه اش برای پیشرفت استقلال در این حوزه ها چه بود؟

این ها سوالاتی بود که در جنجال های به وجود آمده پس از این انتصاب گم شد و در نهایت هم ایمانی هجمه ها علیه خود را به ضدانقلاب،سلطنت طلبان، مجاهدین، لیبرال ها، اصلاح طلبان و فتنه گران ربط داد و در نامه ای به فتحی از سمت خود استعفا کرد.

انتخاب نوری‌فر؛ سکانس پایانی

آخرین اتفاق در قسمت مدیریتی باشگاه استقلال انتخاب محمد نوری فر به عنوان مدیر رسانه ای این باشگاه بود. نوری فری که پیش از این هم عهده دار این سمت بوده،حالا یک بار دیگر با حکم فتحی به استقلال برگشته و قرار است در حوزه رسانه ای باشگاه فعالیت کند.

انتخابی که بر خلاف تصمیمات قبلی چندان تنش زا نبود و حالا باید دید با جدایی مهره های حاشیه ساز در قسمت های مختلف از باشگاه استقلال و حضور چهره های با سابقه آیا این تیم بالاخره رنگ آرامش را خواهد دید یا باز هم تنش و اختلافی جدید فرصت جلو رفتن را از آبی های پایتخت سلب می کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم حکومت کی مشکل نداشته
      همیشه و از بدو تاسیس علیرغم پشتیبانی دربار همیشه مشکل داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج