جاباما
۸۹۰۹۲۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تغییرات در استقلال بیش از اندازه بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قهرمانی این تیم در لیگ امسال سخت خواهد بود، گفت: تغییرات بسیار زیاد در تیم باعث شد تا آبی پوشان شرایط جدیدی را تجربه کنند.

خبرگزاری مهر: مجید نامجو مطلق در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: یک سرمربی خوب به جمع آبی پوشان اضافه شد. کسی که در ایتالیا کار می کند تجربه بالایی دارد اما اینکه چرا او در اینترمیلان موفق نبوده به دلیل آن است که هم آث میلان و هم اینتر مدتهاست موفق نیستند اما استراماچونی از دانش بالایی برخوردار است و انتخاب خوبی برای استقلال بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر فنی، استقلال دچار تغییرات زیادی شده. با توجه به اینکه نفرات زیادی از این تیم جدا شده اند زمان و فرصت مناسب باید به سرمربی تیم داده شود تا او بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند که اسم و رسم دار بودند و جوانانی آمده اند که نام و نشان زیادی ندارند اما مطمئنم می توانند خیلی زود و در قالب کارهای تاکتیکی و تیمی عملکرد موفقی داشته باشند به شرط آنکه هواداران هم از آنان حمایت کنند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که استقلال دچار کمبود بازیکنان بزرگ و با تجربه است، افزود: این یک مشکل بزرگ برای استقلال است. این تیم به جز ورویا غفوری و یکی دو نفر دیگر، بازیکن بزرگ ندارد و این موضوع بر می گردد به مدیریت تیم که باید یک یا دو بازیکن با تجربه به جمع تیم اضافه کرده تا آنها بتوانند یک ارتباط و تعامل خوب را بین کادر فنی و بازیکنان جوان برقرار کنند.

مجید نامجو مطلق با انتقاد از تاخیر چندین باره در شروع لیگ تصریح کرد: این یک اتفاق بد است. مربیان تیم ها بر اساس شرایط زمانی شروع لیگ طراحی تمرین می کنند اما متاسفانه این تاخیرها شرایط را برای همه تیم ها سخت می کند و سرمربیان تیم های لیگ برتری حق دارند که نسبت به این قضیه معترض باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استراماچونی و تیمش می توانند در لیگ نوزدهم موفق باشند، گفت: این سئوال سختی بود که شما پرسیدید و باید بعد از گذشت چند هفته از لیگ من به شما جواب بدهم. استقلال تغییرات زیادی داشته که بیش از اندازه بوده و باعث شده این تیم دچار تحولات عجیبی شود.

آبی پوشان ۶ سال است قهرمان نشده اند و حالا امسال می خواهند به قهرمانی دست پیدا کنند اما با تغییرات زیادی که در این تیم بوجود آمده شرایط برای آبی پوشان سخت شده است. البته در طول این چند سال اخیر بارها دیده ایم که تعداد زیادی بازیکن از استقلال جدا شده اند و نفرات جدیدی آمده اند که تا به مرز هماهنگی با دیگر بازیکنان رسیدند دوباره تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این سئوال که هواداران امسال انتظار موفقیت از تیمشان را دارند، افزود: وقتی هدف یکی باشد همه بدنبال رضایت هواداران هستند. ۶ سال است که طرفداران استقلال به قهرمانی دست پیدا نکرده اند که متاسفانه این موضوع دلایل زیادی دارد که یکی از آنها پول است که این روزها حرف اول را در فوتبال ما می زند. من قصد توهین به کسی را ندارم اما خیلی ها به خاطر پول به راحتی استقلال را ترک می کنند. درست برخلاف دوران ما که اگر چه بحث پول مطرح نبود اما عشق به پیراهن وجود داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      طوری میگه استراماچونی اونجا موفق نبوده چون اینتر میلان مدت هاست موفق نمیشه انگار کیسه هر سال موفقه
      آخه پشمک کیسه هم مثل اون کجاش موفق بوده تو این سال ها

    • پرسپولیس

      # کیسه -سوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج