جاباما
۸۹۱۰۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایمانی: دنیزلی ارتباط خوبی با بازیکنان دارد

اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به تمجید از سرمربی ترکیه‌ای این تیم پرداخت و گفت که او ارتباط خوبی با شاگردانش پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم: اکبر ایمانی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی و تغییراتی که این تیم نسبت به فصل گذشته با آن مواجه شده است، گفت: ما در کادر فنی و بازیکنان تغییراتی داشته‌ایم و تیم هم نسبت به فصل قبل جوان‌تر شده است. در این میان بازیکنان باتجربه‌ای هم داریم که می‌توان به حضور سه کاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی اشاره کرد.

امیدوارم با تلاش بازیکنان جوان و کمک بازیکنان باتجربه، اتفاقات خوبی برای تراکتورسازی رخ دهد و در نهایت قهرمان شویم. ما یک مربی باتجربه مثل دنیزلی را هم روی نیمکت داریم که ارتباط خوبی با بچه‌ها دارد و از لحاظ فنی هم مربی بسیار خوبی است.

وی در مورد اینکه در فصل گذشته با امیدواری زیادی از قهرمانی تراکتورسازی صحبت می‌کرد، ولی در نهایت تیمش این عنوان را از دست داد، یادآور شد: ما برابر رقیبان مستقیم‌مان فوق‌العاده نتیجه گرفتیم و بازی‌های آسانی برای تراکتورسازی باقی مانده بود. با آن شرایطی که وجود داشت اصلاً باور نمی‌کردم که قهرمانی را از دست بدهیم. همه چیز از بازی با سپیدرود شروع شد. ما خیلی سخت گل می‌خوردیم، ولی در آن بازی همه چیز عوض شد و بعد از آن باخت و اتفاقاتی که رخ داد، شرایط روحی تیم به‌هم ریخت. مقابل پیکان هم دنبال جبران بودیم که متأسفانه شکست خوردیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: هواداران تراکتورسازی در این سال‌ها چشم انتظار قهرمانی تیم‌شان بوده‌اند و هنوز این تیم قهرمان لیگ برتر نشده است. در فصل جدید مقامی جز قهرمانی هواداران را خوشحال و راضی نمی‌کند و باید سه برابر فصل گذشته تلاش کنیم تا به قهرمانی برسیم. البته قهرمان شدن آسان نیست و تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده هم تیم‌های بسیار خوبی هستند که چشم به قهرمانی دارند.

ایمانی در پایان با امیدواری از موفقیت تیم تراکتورسازی در فصل پیش رو یاد کرد و اظهار داشت: فصل گذشته حداقل ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند تا از تراکتورسازی حمایت کنند. ما باید بدانیم که مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و باید چند برابر تلاش کنیم تا در نهایت تراکتورسازی به قهرمانی برسد. مالک و مسئولان باشگاه هم واقعاً زحمت می‌کشند تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. امیدوارم اولین قهرمانی تراکتورسازی در این فصل رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج