۸۹۱۰۶۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

وام ودیعه مسکن منتفی نشده است

مدیرعامل بانک مسکن منتفی شدن وام ودیعه مسکن را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بانک مسکن منتفی شدن وام ودیعه مسکن را تکذیب کرد.

وزیر اقتصاد اوایل تیر امسال در حاشیه جلسه هیئت دولت با اعلام این‌که به دلیل تحت فشار بودن مستاجران به دنبال تعیین رابطه‌ای بین رهن و اجاره هستیم، گفته بود: هدف ما حمایت از مستاجران است که در این راستا یک صندوق حمایت طراحی شده که قرار است در آن با سپرده‌گذاری و تامین منابع به مستاجران وام پرداخت شود.

وی با بیان این‌که وام به حساب مالکان پرداخت می‌شود، افزود:‌ پرداخت این وام باعث بروز تورم نمی‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا ۷۰ درصد از مبلغ ودیعه (رهن) مسکن از محل اعتبارات صندوق حمایت از مستاجران به موجران پرداخت شود.

گرچه وزیر اقتصاد همان زمان گفته بود در این رابطه با دستگاه‌های مختلف در حال نظرخواهی هستیم اما مسئولان و مدیران وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کردند که باید این موضوع از وزارت اقتصاد پیگیری شود نه وزارت راه.

به هر حال طی یکماه و چند روز اخیر کمترین اطلاع‌رسانی در این رابطه توسط وزارت اقتصاد صورت گرفت تا این‌که دیروز برخی رسانه‌ها به نقل از مدیرعامل بانک مسکن اعلام کردند که وام ودیعه مسکن منتفی شده است. پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که این وام فعلا منتفی نشده است.

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در این‌باره گفته است: وام ودیعه مسکن منتفی نشده و فقط روی نوع عقد آن اشکال و ایراداتی وارد شده است. با توجه به این مسئله این طرح برای اصلاح برگشت داده شده و هم‌اکنون در حال بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      مدیران محترم و باهوش برای جواب جامعه به نتایج اقدامات غیرمسئولانه خود از مسکنهای مقطعی استفاده می کنند مثلاً برای افزایش غیرمنطقی قیمت مسکن و در پی آن افزایش اجاره بها به طور سرسام آور به خبرپراکنی دادن وام برای رهن بسنده می کنند حالا تا این قضیه راهکاری پیدا کند و منابعش جور بشود و نوع عقد آن مشخص شود مستأجر به رحمت خدا رفته و خاک سرد یادش را از دل همه بیرون کرده. تمام مشکلات را همین گونه حل می کنیم.

    • بدون نام

      هر روز با این طر حهاتون مردم را بیچارتر کنید چقدر بدبختها زیر فشار بدهی خرد بشند چون مسئولین ما از اقتصادانان خبره نیستند یه مشت بی سواد میخواستید مملکت ویران نشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج