جاباما
۸۹۱۱۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استراماچونی ترکیب اصلی استقلال را می‌شناسد

با گذشت بیش از یک ماه از تمرینات آبی پوشان، سرمربی ایتالیایی این تیم رفته رفته نفراتی را که در طول فصل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌شناسد.

خبرگزاری مهر: تمرینات پیش فصل تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم از دوم تیر زیر نظر استراماچونی آغاز شد و حالا که نزدیک به چهل روز از آن می‌گذرد. اتفاقات زیادی در این تمرینات افتاده و آمد و شُدهای زیادی هم صورت گرفته. آمد و شُدهایی که بنا به گفته مدیرعامل این باشگاه هنوز به اتمام نرسیده است.

استراماچونی فعلا کارش را با ۲۵ بازیکن دنبال می‌کند و منتظر اضافه شدن نفرات جدیدی است که امیر حسین فتحی پیش از این قول آنها را داده بود. با گذشت نزدیک به چهل روز از تمرینات استقلال، چنین به نظر می‌رسد استراماچونی تفکراتش را تاحدود زیادی به بازیکنانش القا کرده و حالا استقلالی‌ها می‌دانند سرمربی ایتالیایی شان از آنها چه می‌خواهد.

اگر استقلالی‌ها با همین نفرات وارد لیگ شوند، در هفته‌های ابتدایی لیگ نفراتی که در پست‌های مختلف بیش از دیگران شانس بازی دارند تاحدودی مشخص هستند.

بنا بر این گزارش، براساس پیش‌بینی‌ها سید حسین حسینی که به تازگی به پیراهن شماره یک آبی‌ها رسیده سنگربان این تیم خواهد بود. حضور وریا غفوری و میلاد زکی پور هم در پست مدافعان کناری قابل پیش بینی است و بعید به نظر می‌رسد که در قلب دفاعی این تیم بازیکنانی به جز دانشگر و یزدانی بازی کنند.

به نظر می‌رسد استراماچونی بیشتر تمایل به استفاده از یک هافبک دفاعی داشته باشد و در این صورت باتوجه به این که مسعود ریگی از نخستین روز تمرینات حضور داشته، از آمادگی خوبی برخوردار است و رضایت سرمربی را هم جلب کرده، اولین گزینه استراماچونی برای پست هافبک دفاعی است.

فرشید اسماعیلی یکی از هافبکهای طراح آبی پوشان است که در تمرینات به شدت نظر مثبت استراماچونی را جلب کرده و بعید است او یکی از سه هافبکی نباشد که قرار است جلوی تک هافبک دفاعی بازی کند.

فرشید باقری هم دیگر هافبکی است که منوط به رسیدن به سلامت کامل، در سیستم استراماچونی شانس خوبی برای حضور در خط میانی دارد.

داریوش شجاعی، آرش رضاوند و مهدی قائدی هم از دیگر هافبکهای آماده آبی پوشان هستند که باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به رقابت نزدیکی با هم بپردازند.

نزدیک ترین بازیکنان استقلال برای حضور در خط حمله این تیم، شیخ دیاباته و مرتضی تبریزی هستند. ضمن این که بستر مناسبی هم برای پیشرفت سجاد آقایی و حضور در بازیهای این تیم فراهم است. آبی‌ها معتقدند سجاد آقایی می‌تواند یک اللهیار صیاد منش دیگری برای این تیم باشد.

علی کریمی، رضا آذری، سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی، عارف غلامی، محسن کریمی، امیر حسین کارگر، مهدی نوراللهی، علی دشتی و محمد بلبلی هم از دیگر بازیکنانی هستند که در اردوی آبی‌ها حضور داشته و می‌توانند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج