جاباما
۸۹۱۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجم خارجی پرسپولیس فردا می‌آید؟

گابریل کالدرون مدتی است که از مسئولان باشگاه خواسته است که هرچه سریعتر با مهاجم خارجی مدنظر او قرارداد ببندند و شاید این اتفاق ظرف ۲۴ آینده رخ دهد.

ورزش سه": پرسپولیس بعد از پایان رقابت های فصل گذشته ، به دنبال جذب یک مهاجم نوک متخصص و گلزن بوده است اما تا الان هنوز این اتفاق رخ نداده است. نکته جالب اینجا است که در لیست برانکوایوانکوویچ که اصولا علاقه ای به تغییرات و خریدهای متعدد نداشت نیز نام یک مهاجم طراز اول دیده می شد.

اولین گزینه برانکو و پرسپولیسی ها مهدی طارمی بود که به پرتغال رفت اما از زمانی که گابریل کالدرون آرژانتینی نیز هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت فقط در یک پست برای جذب بازیکن اعلام نیاز کرد و آن مهاجم نوک بود. با این وجود پرسپولیسی ها تا این لحظه نتوانسته اند مهاجم مدنظر کادرفنی تیمشان را جذب کنند هرچند گفته می شد یکی از گزینه های مدنظر باشگاه ، به احتمال زیاد ظرف ۲۴ ساعت آینده به تهران خواهد آمد.

در این هفته های اخیر گزینه های مختلفی از سوی باشگاه پرسپولیس و رسانه های مختلف مطرح شده اند از هاسکیچ بوسنیایی تا مهاجمان برزیلی و آرژانتینی که هیچکدام از آن ها در نهایت جذب نشدند و حالا خبر می رسد که گزینه نهایی این باشگاه یک مهاجم افریقایی است. شنیده شده که این مهاجم فردا به تهران می آید تا مذاکرات نهایی و در صورت توافق تست های مورد نظر باشگاه را پشت سر بگذارد.

نکته ای که درباره پرسپولیس در این فصل قابل توجه است اینکه ، آنها هرچقدر در خط میانی و خط دفاعی با ترافیک مواجه هستند در خط حمله کمبودهایی دارند. در حالی که علی علیپور سرشناس ترین مهاجم پرسپولیسی ها است کالدرون در هفته اخیر مهدی شریفی و سعید کریمی را نیز از خط تهاجمی از لیست تیم کنار گذاشت و سپس در مصاحبه ای که انجام داد خیلی جدی اعلام کرد که انتظار دارد تا مهاجم مدنظرش تا ۴۸ ساعت آینده به تهران برسد.

البته که گزینه های مدنظر او و پرسپولیسی ها همانطور که گفته شد یک به یک پریدند تا در نهایت این مهاجم آفریقایی تبدیل به نزدیکترین گزینه برای حضور در خط حمله این تیم باشد. نکته ای که می توان به آن باردیگر اشاره کرد حساسیت و اصراری است که کالدرون از همان روز اول در جذب مهاجم داشته است. او به هیچ وجه درباره پست های دیگر پرسپولیس برای جذب بازیکن درخواست نداد اما از روزی که تمرینات این تیم را زیرنظر گرفت تا امروز کماکان مصرانه خواهان حضور یک مهاجم است تا با تیمش را برای رقابت های فصل بعد آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج