۸۹۱۲۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان۲۰۱۹

صعود ۳ آزادکار ایران به فینال نوجوانان جهان

در پایان رقابت های مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۱۹، علی عرب، عرفان الهی و سهیل یوسفی راهی فینال شدند، ولی پور به دیدار رده بندی رفت و قلی زادگان نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

خبرگزاری ایسنا: در پایان رقابت های مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۱۹، علی عرب، عرفان الهی و سهیل یوسفی راهی فینال شدند، ولی پور به دیدار رده بندی رفت و قلی زادگان نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

در ادامه رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان در بلغارستان، ۳ آزادکار ایران راهی فینال شدند و ولی پور در ۷۱ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت. قلی زادگان در ۵۱ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده ها شد.

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی عرب در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر استفان شتریوف از مقدونیه را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر از سد ولادیسلاو نیکاندروف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عرب در نیمه نهایی نیز به مصاف مراد حق وردیف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا برابر مارک مک گووان از آمریکا قرار می گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۵ جنیک آستاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و در یک کشتی نزدیک با نتیجه یک بر یک از سد یوشینسوکه اویاگی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

الهی در نیمه نهایی نیز فرهاد کریملی از کشور آذربایجان را قاطعانه و با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد و دومین فینالیست ایران در ۵ وزن دوم و پنجمین فینالیست تیم ملی در رقابت های جهانی نام گرفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم سهیل یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر داویده کاسو از ایتالیا را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل عمر آگتاس از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مونو داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یوسفی در نیمه نهایی نیز ۶ بر ۳ از سد لیوا گئورگیان از ارمنستان گذشت و ششمین و آخرین فینالیست ایران در ۱۰ وزن نام گرفت. وی برای رسیدن به مدال طلا فردا(چهارشنبه) برابر زاگید کریم اف از روسیه مبارزه می کند.

اما در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل ولی پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر و ضربه فنی بارتلومیج ریبزینسکی از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد پیتار میهوف از بلغارستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ولی پور اما در این مرحله برابر کریستین بیرو از رومانی با نتیجه ۱۲ بر ۵ مغلوب شد و ضمن ناکامی در رسیدن به فینال، به دیدار رده بندی رفت تا برای مدال برنز مبارزه کند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم نیز علی قلی زادگان در دور اول مقابل ریاد اصلان اف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد اما در دور بعد مقابل جهانگیر آخماجانوف از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به صعود رقیبش به فینال راهی گروه بازنده ها شد.

وی در این مرحله ابتدا به مصاف ارسلان رحیم اف از ازبکستان می رود و در صورت برتری راهی دیدار رده بندی می شود تا برای کسب مدال برنز جهان برابر میکیتا آبراموف از اوکراین مبارزه کند.

در جریان رقابت های دور مقدماتی ۵ وزن نخست نیز که دیروز(دوشنبه) برگزار شد، رحمان عموزاد در ۴۸، مهدی ویسی در ۵۵ و امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۰ کیلوگرم راهی فینال شدند و سالار حبیبی در ۱۱۰ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت. این ۴ کشتی گیر از دقایقی دیگر برای کسب مدال به مصاف رقبایشان می روند.

امیرحسین متقی در ۶۵ کیلوگرم نیز که راهی گروه بازنده ها شده بود ابتدا حریف ترکیه ای خود را ۷ بر ۵ برد اما در دومین مبارزه مقابل ریوسوکه کرا از ژاپن ۴ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بر عهده امیر توکلیان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج