۸۹۱۲۴۸
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

منتظری - استقلال؛ منتفی است!

پژمان منتظری با شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح شد، در مسیر بازگشت به استقلال قرار گرفت اما از قرار معلوم این شایعات را نباید چندان جدی گرفت.

خبرورزشی: پژمان منتظری این روز‌ها در قطر به سر می‌برد و مشغول آماده‌سازی برای فصل جدید است. پژمان تمرینات انفرادی خود را انجام می‌دهد و به احتمال فراوان ظرف روز‌های آینده قراردادش را با باشگاه جدید امضا خواهد کرد.

در همین حال، شایعات او را دوباره به استقلال بازگرداند، در حالی که خودش به هیچ‌وجه از این ماجرا خبر ندارد. بعضی از رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند پژمان نتوانسته در خارج از ایران تیم پیدا کند. از سویی استقلال مدافع نیاز دارد و به همین خاطر قصد دارد او را بازگرداند.

منتظری - استقلال؛ منتفی است!

این شایعات حتی حکایت از آن داشت که صحبت‌هایی هم با پژمان انجام شده و این بازیکن اعلام رضایت کرده که دوباره پیراهن آبی را به تن کند.

نزدیکان منتظری، اما این موضوع را قویاً تکذیب می‌کنند. این هم کاملاً طبیعی است. تا همین دو هفته قبل مسئولان باشگاه استقلال با منتظری تماس می‌گرفتند و به این بازیکن پیام می‌دادند که پای میز مذاکره بنشیند و قراردادش را امضا کند.

این اتفاق از زمانی رخ داد که پژمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد مسئولان استقلال بعد از پایان فصل به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند و او را نخواستند. پژمان در همان مصاحبه خداحافظی خود را به صورت رسمی از استقلال اعلام کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد در این باشگاه بماند.

پژمان همچنین به نزدیکانش گفته بود: «با اینکه از ایران و حتی باشگاه فولاد هم پیشنهاد دارم ولی نمی‌خواهم در لیگ برتر بمانم. دوست دارم در جایی بازی کنم که آرامش فکری داشته باشم. شک ندارم با حرف‌هایی که زدم برایم مشکلاتی به وجود خواهد آمد.»

با این پیش‌زمینه حالا تصور می‌کنید امکان دارد پژمان دوباره به استقلال بازگردد و پیراهن این باشگاه را به تن کند؟ قطعاً پاسخ منفی است. ظاهراً پژمان حتی حاضر است در لیگ‌های پایین‌تر عربی بازی کند ولی در لیگ برتر نماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      منتظری شخصیتش به استقلال نمیخوره ولی دور متوجه شد که نباید لباس این تیم میپوشید

    • تاجی

      به درک که نیامد استقلال سکوی پرتاب بعضی از این آدم بی معرفت شد حالا داره برای همین تیم استقلال که باعث شده پژمان منتظری به همه چیز برسونه تیم ملی فوتبال بازی تو قطر حالا تو سن 35 سالگی ناز میکنه آقای منتظری توهمون آدمی هستی که وسط فصل بخاطر پول قید استقلال رابزنی حالا هم بخاطر پول حاظری تولیگ دسته پایین قطر باری کنی پس قرارداد رابهانه نکن همه استقلالی‌ها امثال تورا میشناسن

    • بدون نام

      مدیران تراکتور لطفا با رضا اسدی مذاکره وجذبش کنید بازیکن خوبی است

    • ناصر

      نمیخواد کلاس بذاری برای استقلال و هواداران به هرجارسیدی تو هر جایگاهی هستی از سرصدقه باشگاه محبوب اسقلاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج