۸۹۱۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: استقلال باید لیگ را پر قدرت شروع کند

پیشکسوت آبی پوشان تهرانی با اشاره به امتیازات فراوانی که استقلالی ها در هفته های نخست فصل گذشته از دست دادند، گفت: امیدوارم این اتفاق در فصل آتی رخ نداده و آنها بتوانند با جمع آوری امتیازات لازم از همان ابتدا مدعی جدی قهرمانی باشند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت آبی پوشان تهرانی با اشاره به امتیازات فراوانی که استقلالی ها در هفته های نخست فصل گذشته از دست دادند، گفت: امیدوارم این اتفاق در فصل آتی رخ نداده و آنها بتوانند با جمع آوری امتیازات لازم از همان ابتدا مدعی جدی قهرمانی باشند.

«مهدی فنونی زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت:اینکه لیگ برتر به تعویق افتاده، اتفاق خوبی نیست و برای بسیاری از تیم ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود:تیم ها از مدت ها قبل برای آماده سازی خود برنامه ریزی کرده اند و حالا این سردرگمی در شروع مسابقات لیگ برتر اندیشه های تاکتیکی مربیان را کاملا به هم ریخته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: البته باید به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حق داد چرا که باید لیگ برتر در بهترین شرایط برگزار شود تا مشکلات و حاشیه هایی که در فصل گذشته وجود داشت، دیگر تکرار نشود.

فنونی زاده تصریح کرد: امیدوارم تعویق در آغاز مسابقات لیگ برتر به سود استقلال تمام شود و آنها بتوانند برای شروع لیگ نوزدهم به بهترین شکل ممکن آماده رویارویی با رقبا شوند.

وی تاکید کرد: استقلال در هفته های ابتدایی لیگ نوزدهم امتیازات زیادی را از دست داد و این موجب شد قهرمانی را از دست بدهد. امیدوارم چنین اتفاقی در فصل آینده برای آبی چوشان تهرانی رخ ندهد و آنها بتوانند امتیازات لازم را جمع کرده و خود را به عنوان جدی قهرمانی مطرح کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال از وجود بازیکنان بزرگ در این فصل بی بهره است و این موضوع می تواند در طول فصل مشکلاتی را برای آبی پوشان تهرانی ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      تو فقط چپ و راست بیا از کیسه بگو و راهکار بده که کیسه چطور باید باشه! چطور نباید باشه! داداشت هم مثل تو راهکار بده که لنگ چطور باید باشه و چطور نباید باشه که نتیجه بگیره! مزخرف تر از شما دو تا داداش سرخابی و علاف تو عمرم ندیدم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج