جاباما
۸۹۱۲۷۶
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

برادرکشی در تهرانپاس

صبح سه شنبه طی وقوع یک درگیری خونین خانوادگی، جوانی ٢۵ ساله برادر بزرگ‌تر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

ایسنا: ساعت ۱۰ صبح سه شنبه وقوع درگیری خونین در یک خانه مسکونی به مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام شد؛ ماموران رسیدگی به این درگیری را در دستور کار خود قرار دادند و به سرعت تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

ماموران با حضور در محل درگیری و پس از ورود به منزل مسکونی با مرد ٣٧ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو از ناحیه گردن و بازو به شدت مجروح شده بود.

با توجه به لزوم انتقال این فرد به بیمارستان نیروهای اورژانس به سرعت در محل حاضر شدند و ضمن انجام عملیات پیش بیمارستانی وی را به بیمارستان منتقل کردند اما کمی بعد مشخص شد که این فرد به خاطر شدت جراحات و خونریزی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

پس از اینکه مشخص شد این مرد جان خود را از دست داده بازپرس ویژه قتل در جریان این درگیری مرگبار قرار گرفت و بررسی ها در زمینه جزئیات ماجرا آغاز شد.

در تحقیقات اولیه درباره این درگیری مشخص شد که این درگیری میان مقتول و برادر کوچکتر خود اتفاق افتاده است؛ از آنجایی که هویت قاتل مشخص بود دستگیری وی به سرعت انجام شد و او توسط ماموران به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ منصور حشمتیان -رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس- ضمن تایید این خبر اظهار کرد: برادر مقتول که جوانی ٢۵ ساله است پس از انتقال به کلانتری به صراحت به وقوع این درگیری اعتراف، و دلیل آن را مشکلات خانوادگی عنوان کرد؛ این متهم هم اکنون برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم قتل وجنایت دیگری ورق خورد برای پول ومال دنیا دو برادر روبروی هم قرار گرفتند اگر زندگیها انقدر سخت نشود اگر همه چیز جامعه پول نمیشد اگر شرف را به پول نمیفروختند برادر برادر وپسر پدر ومادر وزن شوها وشوهر زن را نمی کشت باید تاسف خورد بنام جامعه که بویی از مسلمانی دیگر در آن نیست جز ظلم وستم جز دزدی وخیانت وجنایت دیگر انسانیت معنا ندارد برادرها برادر را بدوشند شرف را مثل کالا میفروشند وای برجامعه اسلمی به کجا ختم شد

    • شش ساله شمال

      چه خبره خدایا خودت برسان.

    • بدون نام

      بخدا آخر زمان هست

    • بدون نام

      برادرجان نمیدونی چه غمگینم

    • شانجانی

      اختلافات خانوادگی '''یعنی در زمینه ارث و میراث !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیشه مصرف کرده زده دادشش رو کشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج