جاباما
۸۹۱۲۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توخل: نیمار بازیکن من است

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ضمن ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش در بازی دوستانه مقابل یکی از تیم‌های لیگ استرالیا، بر تداوم حضور نیمار در جمع بازیکنانش تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم پاری‌سن‌ژرمن، در یک بازی دوستانه در چین مقابل تیم اف‌سی سیدنی استرالیا با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

در نشست خبری پس از این بازی همانطور که انتظار می‌رفت خبرنگاران از توخل سؤالی درباره آینده نیمار پرسیدند، بازیکنی که برای ترک پارک دو پرنس ابراز تمایل کرده و مقصد مورد نظرش بارسلونا است، اما هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

توخل در این خصوص گفت: درباره آینده نیمار هیچ چیزی تغییر نکرده است. او هنوز هم بازیکن من است.

سرمربی آلمانی PSG در ادامه راجع به عملکرد شاگردانش در بازی مقابل سیدنی اشاره داشت، و افزود: من در هر دو نیمه مسابقه تیم برتر بودیم و برنده شدیم. هنوز هم احساس می‌کنم که ما کمی خسته هستیم و به همین دلیل هم ما در نیمه اول تا حد زیادی ریتم و سرعت همیشگی را نداشتیم. به دلیل انسجام کافی در بازی‌مان، موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم.

توخل تأکید کرد: بازیکنان جوان تیم به همراه خسه رودریگس و کورزاوا، در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما بازی را جلوتر کشیدیم و توپ‌های بیشتری از حریف گرفتیم. در نیمه دوم فشاری بیشتری به حریف آوردیم و به نظرم در آن نیمه عملردمان به مراتب بهتری از نیمه اول بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج