۸۹۱۲۸۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زیدان: رئال اوضاع خوبی ندارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود ثبت شکستی دیگر در کارنامه تیمش در اردوی پیش فصل، به اعتماد خود به شاگردانش تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید سه‌شنبه شب در اولین دیداری از آئودی‌کاپ در آلمان، با یک گل مغلوب تاتنهام شد و از صعود به فینال باز ماند. این شکست در حالی برای رئالی‌ها رقم خورد که آن‌ها در دو بازی قبلی‌شان مقابل اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی هم تن به شکست داده بودند.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پس از این بازی صحبت‌های خود را با پاسخ به سؤالی درباره وضعیت خامس رودریگس (هافبک کلمبیایی رئال مادرید که در لیست بازیکنان مازاد این تیم قرار گرفته است) آغاز کرد.

زیدان: رئال اوضاع خوبی ندارد

او گفت: نمی‌دانم برای او دارد چه اتفاقی می‌افتد. ما اینجا هستیم، داریم تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم و فقط این مسائل است که ذهن مرا درگیر می‌کند. من به ماندن خامس یا رفتن او فکر نمی‌کنم. اینجا با بازیکنان هستم و فکر به کار‌هایی که تا الان انجام داده‌ایم فکر می‌کنم، نه هیچ چیز دیگری.

زیزو درباره مسئله دروازه‌بان تیمش و رقابت میان کیلور ناواس و تیبو کورتوا، هم گفت: همه چیز برای همه مشخص است. کیلور امشب یک بازی فوق‌العاده انجام داد. در مورد کورتوا هم بعد از بازی قبلی‌مان صحبت کردم. بروید ببینید که چه گفتم.

من فکر نمی‌کنم که اینجا در تیم من بازیکنی باشد که از حضورش در ترکیب اصلی اطمینان داشته باشد. همه بازیکنان من در این تیم از شرایط مساوی برخوردار هستند. همه باید آماده باشند. امروز باید درباره آن‌هایی که اینجا حضور دارند صحبت کنم و بگویم که آن‌ها کارشان را به اندازه کافی خوب انجام دادند.

ما اینجا در آلمان هستیم و همگی داریم کار می‌کنیم. شاید تا ۳۱ آگوست اوضاع تغییر کند. ما داریم روی این تیم کار می‌کنیم و من به بازیکنانم اعتماد دارم.

این حقیقتی است که بازی‌های ما تا الان بد بوده اند و تیم ما اوضاع خوبی ندارد. به هر حال هیچ شکستی لذتبخش نیست، اما ما خودمان را نمی‌بازیم. می‌دانیم که فصلی طولانی پیش رو داریم و می‌توانیم اوضاع را روبه‌راه کنیم.

آینده گرث بیل موضوع دیگری بود که زیدان درباره آن صحبت کرد. او عنوان کرد: او با ما سفر نکرده، چون حالش خوب نبود. بیل با پزشکان صحبت کرد و به همین دلیل برایش بهتر بود که در مادرید بماند. البته او در مادرید به تمریناتش ادامه می‌دهد.

تصمیم‌گیری درباره نیامدن او به اینجا بعد از مشورت با پزشکان و بعد از صحبت خود من با او صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      رال امسال با این مرتیکه کچل به دسته دوسقوط میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج